Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * Rügen kustbaan

Hoofdmenu

Nutteloze modellen ?

Gestart door rixke rail, 19 mei 2013, 18:16:59 PM

OlivierV

Citaat van: Havoc op 21 mei 2013, 21:54:56 PM
CiteerDat is net zoals met de uren die je algemeen gezien op het internet spendeert terwijl je beter zou lezen/studeren/skaten/modelbrouwen/feest zou vieren.

Please dear Sir, kindly explain how to do that.

Een van de beter typfouten :D Allé, als het een typfout is natuurlijk. Anders is meer uitleg welkom! 8)
Het is eerder met opzet en klinkt wel wat beter dan modelbouwen vindt ik persoonlijk.

Laat ik er even een eigen uitleg aan geven...
Sfeer wordt meestal geschept met behulp van brouwsels (zowel alcoholisch als non-alcoholisch) die mensen in groep consumeren. Wij modelbrouwers creëren /maken/brouwen een treinnetwerk dat een bepaalde sfeer weergeeft, bijgevolg brouwen we sfeer in model. ;)

Ik ben er mij helaas niet van bewust of er enige logica aan deze verklaring te koppelen valt.

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

marc goovaerts

Registreren kan je je idee echter niet: er bestaat al een Ollandse site met die naam...

rixke rail

Citaat van: rixke rail op 19 mei 2013, 18:16:59 PM
Hebben jullie ooit al eens iets zelf gemaakt, dat naderhand eigenlijk nutteloos bleek te zijn ?  :'(
Ik steek alvast van wal.
Ik heb ooit eens een foto gezien van een sneeuwruimer, op basis van een oude tender.
Ik wilde dat wel hebben, vond een oude (defecte) M¨ hlv en aldus geschiedde ... :




(foto klikbaar om te vergroten)




Bewegende beelden
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN