Nieuws:

Nu in MSM 246 TREINSAMENSTELLING: De IC Saphir

Hoofdmenu

Dani's World - Een nieuwe adem...

Gestart door dani, 03 mei 2013, 10:40:18 AM

Peter

Hoi Dani,

Hopelijk was het inderdaad een eenmalige opstoot in je bloed, en zal het zich terug normaliseren.
Hoe het ook zij, wij zullen er altijd zijn om met je te praten en je zorgen te delen.
Heb zelf ondervonden hoe goed hat kan doen als je opmonterende mails, en zelfs telefoontjes krijgt.
Blijf in elk geval de moed er in houden.

Met vriendelijke groeten
Peter

Michael

Dani, niet meteen het kopke laten hangen hé, je bent heel impulsief maar wacht nou maar eerst de resultaten af voor dat je met donder en geweld alles op straat gooit.
Voorlopig reacties genoeg denk ik zo en je weet op modelbouwers kan je altijd rekening voor wat steun. Dus kop op misschien en dat hopen we allemaal is het een moment opname. Veel sterkte gewenst.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

dani

inderdaad....  even afwachten nu, en dan hopelijk met goede moed verder.

Bedankt voor het hart onder de riem, mannen !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

dani, hopelijk vals alarm, als het inderdaad vals alarm is zal het motto "wat rusiger aandoen"zich wel opdringen, alvast veel moed en de moed zeker niet laten zakken, wij duimen alvast voor U ! ;)

PeterC

Dani, mijn duimen zitten in mijn handen geklemd...

Bezorg ons maar vlug dat berichtje van vals alarm!

...En dat vals alarm is wel degelijk een alarm!
 
Gooi al het stresserend weg en hou je enkel nog bezig met je niet 'gezondheids-gevaarlijke-bezigheden' (...was het maar zo simpel...).

Ik duim!
Groetjes, Peter


Gerolf

Routine-bloedonderzoek die een waarde geeft waarvan de (huis?)arts meent te moeten zeggen dat je misschien voor 80% ...
Straffe kost. Ik zou die arts wel eens willen spreken  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dani

heb ik ook gedaan.....
Over het  "routine" onderzoek kan ik een boompje opzetten als je wil, Gerolf.

Ik denk niet dat iedereen van ons elke 6 maand zijn bloedwaarden moet laten checken ?  Dus waar is de routine.

Maar je hebt gelijk... ik heb het me allemaal ingebeeld waarschijnlijk.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

philippe_007

Hey Dani,

denk niet dat Gerolf bedoeld dat je je het ingebeeld hebt,
maar het over de arts had dat bij een routine onderzoek en afwijkende waardes direct conclusies durft te nemen en melden over 80% verlamming.... zonder eerst verder te onderzoeken.

Artsen moeten openlijk communiceren, maar beetje meer onderzoek was/is toch aangewezen in dit geval, als het vals alarm is dan heb je je 2 weken druk gemaakt waar het niet nodig was. 

sowieso niets overhaast beslissen

Gerolf

Philippe snapt helemaal wat ik bedoelde. Zie ook pm ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dani

ik snap het ook wel, maar ik zit wat op een rollercoaster .... 

Ik ga gewoon even "pauze" nemen tot ik er aan uit ben.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

Ach, ik heb besloten om gewoon voort te gaan.   We zien wel wat er komt, als het er is.
Als dan toch blijkt dat er stokken in de wielen gestoken worden, dan zullen we andere wielen gebruiken met dikkere banden....   


Kin omhoog, en recht op doel.  Kamikaze :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

philippe_007


dani

EINDELIJK dat verlossend telefoontje....

Even voor de duidelijkheid toch : het was niet zomaar een "routine" onderzoek.  Er worden telkens een aantal extra testen gedaan als ik bloed laat onderzoeken, en een paar speciale analyses uitgevoerd, wegens   "erfelijke belasting"  voor bepaalde aanbdoening(en).   Daarom dat ik me dus ook ongerust maakte.

Vandaag is dus eindelijk bevestigd dat er momenteel geen dringende reden tot paniek is, maar dat er toch enkele waarden moeten in het oog gehouden worden.   Ik zal dus nog wel even kunnen lopen en bewegen, ....   En mensen ambetreren.

Ik vrees dat ik vanavond "incommunicado" zal zijn, want er gaat iets gevierd worden.    Wat een opluchting  was dit.   Ook al is het geen "totale vrijspraak",  we zijn toch uit de "DefCon 1"  fase en dat is reden om goedgezind te zijn...






En met al dat gedoe was ik bijna uit het oog verloren dat ons gepland weekendje naar Hamburg  (MiWuLa)  er nu met rasse schreden aankomt...  KOmend weekend nog een weekendje thuis, en dan 13 en 14 juni zijn we de pist in.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

philippe_007

Das goed nieuws zie... Blij dit te horen

Steam.N

Man, wat een opluchting !!!
Geniet er maar ten volle van  ;)

En laat je qua modeltreinen maar eens goed gaan.  Het is de moment  ;D  ::)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }