Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Marklin/Trix 2006

Gestart door diesels, 20 januari 2006, 14:25:28 PM


Break302

Jongens mannen

Ik hoop in het diepste van mijn hart dat de foto in de nieuwigheden folder slechts een hand geschilderd model is, want anders is M?rklin er weer eens in geslaagd een kemel te schieten.
Ik begin me sterk aftevragen of het hier niet zuiver om gemak zucht gaat.
En dan mogen we natuurlijk weer niet reklameren hee.
Bekijk nu even de lijn aangeduid met rode pijl.
Die loopt van bijna tegen de deurstijl tot op de neus boven de lamp.
Vergelijk dan even de foto van het M?rklin model.

Kedeng Kedeng

Ik dacht wel dat er iets mis was met die van marklin maar zag het niet
Hopelijk is dat nog maar een hand monster of hoe noemt men dat
en anders moet het zo vlug mogelijk worden gemeld bij marklin
voor ze in productie gaan

dieselfreak

Volgens mij zijn er nog een paar dingen die niet kloppen: op de 5907 waren de fabrieksplaten verwijderd en de twee lichten bovenaan de zijflanken waren ook verdwenen in de jaren 70. Marklin, gelieve jullie huiswerk opnieuw te maken, anders hoeft deze versie van de 5907 niet voor mij!
MC

n/a

De Nederlandstalige / Franstalige folder staat vanaf nu op onze website,
//www.vanbiervliet.com . Veel leesplezier ! [:)]

PS : de E-lok type 18 komt uit bij M?rklin ... gepland in 2007 met bijpassende rijtuigen.

ERVIN

Hey Vanbiervliet.com, ik heb bij jullie een reeks 55 gelijkstroom besteld, weet U mss wanneer die klaar is?[;)]

wisselstromer

ik denk dat je ivm de nieuwe 59er zo snel mogelijk contact opneemt met de belgische importeur zodat deze dit in nurnberg kan medelen
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

ronny-vdv

In het Nederlands.




Mvg,

Ronny[8)][8)][:)][:)]

PS : Van Biervliet, niet gepikt op uw website !
Mvg,

ronny-vdv

Brunel

Een Trix met een MFX-decoder? [?][?][?]
Is dat een foutje, of een multiprotocoldecoder, of....?
Gaat Trix-systems dan toch MFX verstaan?

Een tweeraillok die geen DCC verstaat is niet zo zinvol Trix.

ysbeer

Waar staat dat de trix olk een decoder heeft.
E.e.a blinkt niet uit door helderheid wat nu trix of marklin is maar bij de trix lok meen ik geen decoder te ontwaren[^]

Zie ik het goed[?]

DelticPower

citaat:
Verlichting met onderhoudsarme led's


  Goh, en ik bij mijn lampjes maar smeren en invetten, dat is nu dus over. Blij dat ik rij.[;)]

groeten jan.

Tom

citaat:
Geplaatst door VanBiervliet.com


PS : de E-lok type 18 komt uit bij M?rklin ... gepland in 2007 met bijpassende rijtuigen.

Komt de 18 ook uit in gelijkstroom, en zouden we ook mogen wet welke rijtuigen dat worden? [8)]
Tom

rgp

Dag,

Al ooit eens gezegd.  Het zou een setje worden met PBA rijtuigen.  In die rijtuigen zijn decoders die de deuren openen en sluiten.

Dat alles voor 1000 euro[B)]

Wat die fout op de 59 betreft.  Moeten we nu weeral aan M?rklin gaan zeggen wat fout is; ze vragen toch niets aan ons want we zijn te d*m om advies te geven, we zagen teveel.  Misschien kost die versie nog eens 70 euro meer [:D]  Tegen dat de laatste versie uitkomt, kost het model meer dan een echte[:D]

Roland

Anarchy

Loc 37271 (5907) zal evenveel kosten als loc 37270 (201 001)

Steven86

citaat:
Geplaatst door dieselfreak

Volgens mij zijn er nog een paar dingen die niet kloppen: op de 5907 waren de fabrieksplaten verwijderd en de twee lichten bovenaan de zijflanken waren ook verdwenen in de jaren 70. Marklin, gelieve jullie huiswerk opnieuw te maken, anders hoeft deze versie van de 5907 niet voor mij!



All? gij, ik zie het probleem niet. Dit is toch een fantastische buitenkans voor MSM... Met een paar eenvoudige ingrepen super je dat toch gewoon. In vergelijking met het superen van de Roco 59 in de huidige MSM is dit gewoon kinderspel. Afplakken met Tamiya en wat bijschildern in de juiste kleur. Met een borstel uit marterhaar is het zo gepiept. E?n bladje volstaat. Een beetje zoals dat artikel van de Mehano 77. Dat wordt weer een ge-wel-dig artikel [:D]

Why bother?