News Mehano 2006

Gestart door ronny-vdv, 18 januari 2006, 19:10:08 PM

Jurgen

Over de reeks 13 en 18 lees ik nog steeds niets bij M?rklin. 1 van die 2 zou toch voor 2006 gepland zijn en de andere voor 2007.

Maar eerlijk gezegd hoeft het ook niet meer. Toch niet voor dit jaar. Anders ga ik toch wat geld moeten lenen hoor. Ik kan natuurlijk ook zorgen dat ik win met Euromillions. Nu vrijdag 27 januari is er 146 miljoen te winnen. Net geen 6 miljard oude Belgische franken dus. [^]

Daar kan je al wat mee kopen natuurlijk.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Nonkelronnie

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Ik kan natuurlijk ook zorgen dat ik win met Euromillions. Nu vrijdag 27 januari is er 146 miljoen te winnen. Net geen 6 miljard oude Belgische franken dus. [^]

Daar kan je al wat mee kopen natuurlijk.

Damn, kdenk dak ook eens ga meedoen, zou een mooie afsluiter zijn van mijn examens, en een mooi begin van een leven zonder ooit 1 dag te gaan werken.
Het spreekt voor zich dat de uitslag van mijn examens er dan volledig niet meer toe doen

Jurgen

Ach, ik doe al een aantal weken mee. Steeds opnieuw voor 2 ?.
Het maximum dat ik tot nu toe gewonnen heb = 0 ?. [:(!][xx(]

Je moet dus echt wel een goede gokker zijn. Of een heel grote gelukzak zijn. [^]
Mvg, Jurgen

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Over de reeks 13 en 18 lees ik nog steeds niets bij M?rklin

Ik denk dat marklin misschien de strijd opgeeft omdat LSM er mee komt.

Ik dacht dat Roco ook zo is iets heeft gedaan, die waren van plan om een class 66 uit te brengen
Maar mehano kwam er al mee en was veel goed koper, dus Roco gaf het op.

En als ik moest kiezen tussen een reeks 18 van marklin of een 18 van LSM dan is men keuze snel gemaakt
Over de 13 weet ik het nog niet, marklin onder de 100? en LSM boven de 200?.

En als er twee reeks 18 langs mekaar in de winkel liggen dan denk ik dat 8/10 voor mehano gaat
En dan blijf die van marklin langer in de winkel liggen,
dan is het ons schuld weer dat marklin minder winst maakt en zal het zijn:
"wij maken niks meer voor de Belgische markt want jullie kopen toch niks"

Tom

Het is natuurlijk te zien of dat je glijkstroom of met wisselstroom rijd. Maar de meeste merken bieden beide versies van de meeste van hun modellen aan.
Tom

D_Loc

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Ach, ik doe al een aantal weken mee. Steeds opnieuw voor 2 ?.
Het maximum dat ik tot nu toe gewonnen heb = 0 ?. [:(!][xx(]

Je moet dus echt wel een goede gokker zijn. Of een heel grote gelukzak zijn. [^]

Je kan ook dit proberen [8D]:
citaat:

Pinautomaat opgeblazen

Uitgegeven: 22 januari 2006 14:05
Laatst gewijzigd: 22 januari 2006 16:51

SCHIEDAM - Onbekenden hebben in de nacht van zaterdag op zondag een pinautomaat aan de Bachplein in Schiedam met explosieven opgeblazen. Het is onduidelijk of de daders geld hebben buitgemaakt, meldde de politie zondag.

De verdachten stapten na de ontploffing in een auto en zijn gevlucht. De politie heeft de vermeende daders achtervolgd op de A20, maar zij wisten te ontkomen.

Stond vandaag op www.nu.nl
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

ysbeer

hallo alle

Dit draadje ging toch over MEHANO[?][8)]

Dus stel ik voor eenvoud bij de MEHANO fabriek in te breken.[:p][^]
Aanmerkelijk simpeler dan een pinautomaat op te blazen[:p]

wim

Jurgen

Het geld bij Mehano stelen om het dan terug te geven en een model van de 51 in de plaats te krijgen.

Kunnen we dan niet beter meteen de afgewerkte modellen meepikken ipv het geld [?][:D]

Hoewel, misschien worden dat dan ook meteen de laatste modellen. Ah ja, geen winst is ook geen modellen h?.
Ik zal maar gewoon braafkes blijven werken zeker?
Mvg, Jurgen

janjozef

dat zal denk ik veruit het beste zijn. Als ze morgen bij mehano of bij rocky rail inbreken zijt ge nu eerste verdachte

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Tom

citaat:
Geplaatst door janjozef

dat zal denk ik veruit het beste zijn. Als ze morgen bij mehano of bij rocky rail inbreken zijt ge nu eerste verdachte

Jan

Jan, en dan kunnen wij zwijggeld vragen om uit te geven aan de reeks 51. [:D]
Tom

Kedeng Kedeng

Ik heb een vraagje

Ik rij marklin digitaal en als ik nu een 51 wil
moet ik dan een digitaal (200?) kopen of een digitaal sound (250?) kopen?

ysbeer

moeilijke vraag
Als eerste adviseer ik om in de beurs te kijken.
Bij leeg
in het geheel niet kopen

bij 200 euro
De digitaal uitvoering kopen

bij overvol
digitaal met sound ,desnoods twee

Ingeval van ernstige doofheid is het niet zinnig de sound uitvoering te kopen.

of eigenlijk koop wat je leuk vind en kan betalen

Sterke bij deze moeilijke beslising

Wim

Jurgen

@ Kedeng Kedeng

Als je M?rklin Digitaal rijd, is het niet zozeer de vraag of je je loc met of zonder sound koopt.
De vraag zou zijn:
            - koop ik een AC of DC loc?

Het antwoord is een AC loc (M?rklin drierailsysteem). Bij het bekijken van de folder van Mehano kan je zien dat AC standaard digitaal komt. Of je sound wil of niet, dat moet je volledig voor jezelf uitmaken. (Zoals Ysbeer al zei [;)])
Mvg, Jurgen

Kedeng Kedeng

Ik dacht dat het zo zal zijn lijk de 77
DC, DC digitaal + sound, AC, AC digitaal + sound

Dus had ik alleen de keuze AC digitaal + sound en deze kost 50? meer dan AC gewoon.

svvander

citaat:
Geplaatst door Jurgen

@ Kedeng Kedeng

Als je M?rklin Digitaal rijd, is het niet zozeer de vraag of je je loc met of zonder sound koopt.
De vraag zou zijn:
            - koop ik een AC of DC loc?

Die redenering kan ik eventjes niet volgen. M?rklin is toch altijd AC (3-rail, vandaar de sleper)? Tenzij je hem ombouwd of Trix (nu ook van M?rklin maar dan 2-rail) koopt, maar dan is het Trix...
Dus je koopt, indien je M?rklin hebt AC (3-rail) en dan kies je voor de digitale versie of deze met sound.
Juist toch?
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.