News Mehano 2006

Gestart door ronny-vdv, 18 januari 2006, 19:10:08 PM

n/a

Te modern allemaal en geen stoomlocomotieven niet interressant voor mij dus.

Kedeng Kedeng

Dat ziet er heel mooi uit
Reeks 51, Reeks 26, Class 66 rail4chem, Reeks 41, Vossloh G 1206 rail4chem [:p]

Doe zo door Mehano

(Weet iemand als rail4chem al naar Belgi? rijd, of waneer ze dat gaan doen of als ze dat ooit gaan doen)

Tom

Die ziet er heel heel goed uit.
Ik denk dat de Belgische modelspoorders voorlopig niet mogen klagen zo te zien.
14 Belgische locomotieven, reeks 26 niet mee geteld want ik vermoed dat deze pas in 2007 op de markt zal komen.
Opvalend is dat Mehano een als maar grotere speler op de treintjes markt wordt.[^]

@ ronny-vdv: Waar heb je de folder gevonden?
Tom

Tom

Correctie, 26 Belgische modellen!!!

HLD 51: 9 modellen
DMU 41: 4 modellen
HLE 26: 11 modellen
DLC 66: 2 modellen

[:0]
Tom

riksketrein

Waar komt die folder van Mehano vandaan ?
Is die nu al beschikbaar of slechts na de Messe van N?rnberg ?

BD1701

Dit ziet er inderdaad prachtig uit, is die containerwagon een Belgische versie of nie? Ik dacht dat ik dit type wagons ook al in Belgi? gezien heb, maar ik weet nie of de NMBS er ook werkelijk bezit van dit type, indien ja, zou het ook leuk zijn natuurlijk als ze de Belgische versie zullen produceren. Weet ieamnd hierover meer info?

Fretbol

Zijn dit niet het type wagens die gebruikt worden in Muizen voor de "Ambroggio" containertreinen ( er stond enkele maanden geleden een artikel hierover in MSM )

Fretbol [;)]

diesels

citaat:
Geplaatst door Fretbol

Zijn dit niet het type wagens die gebruikt worden in Muizen voor de "Ambroggio" containertreinen ( er stond enkele maanden geleden een artikel hierover in MSM )

Fretbol [;)]

Van een Nederlands forum begreep ik dat het NS-containerdraagwagens zijn. Ze zullen ook zeker wel in Belgi? rijden.

Ook ene leuke nieuwe goederenwagen voor inzet op Belgische banen: Electrotren komt met de tweeassige grijze SNCF-kolenwagen waar de vierassige variant al een paar jaar van verkrijgbaar is. Tot 2004 ingezet op het Belgische net (zowel de 2- als 4-asser).

groeten Sicco

locomotion

Volgens mij zijn het Zwitserse of Itaiaanse gelijkaardige goedeenwagens die hier in Belgi? rijden. Dus zonder het B embleem. ik denk niet dat er zulke wagens bij de NMBS ingeschreven zijn.

Locomotion

svvander

Volgens mij is dit inderdaad geen wagon die ingeschreven is in Belgi?, maar eerder onder de NS. Ik heb er ergens een foto van gezien, met het embleem van de NS. (Het zou zelf kunnen in Muizen).
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.

svvander

Volgens mij is dit inderdaad geen wagon die ingeschreven is in Belgi?, maar eerder onder de NS. Ik heb er ergens een foto van gezien, met het embleem van de NS. (Het zou zelf kunnen in Muizen).
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.

Tom

HA ik weet al van waar de folder komt. [:D]
Gevonden op de website van Vanbiervliet.

http://www.vanbiervliet.com/web06/nl/nieuw06/mehano.htm
Tom

matti

Zeg Tom, hoe komt gij aan 11 versies voor de 26 . ik vind er maar
ene terug in die folder, de 2611 ?

[8]

Tom

Eventjes snufelen op de site van rocky-rail kan wonderen doen. [:D]

http://www.rocky-rail.com/Mehano%2026/MEHANO%2026.htm

Voila, weer iemand geholpen.
Tom