Jorisco

Gestart door argilla, 03 april 2013, 09:09:36 AM

argilla

#60
Citaat van: stefan op 11 april 2013, 12:31:17 PM
er stond dat het ten laatste woensdag moest overgeschreven zijn. Dus dan zou het daar wel zeker ten laatste maandag moeten zijn.

mvg stefan


zo een waar staat dan het verschuldigde totaal bedrag? in "my jorisco" zeker niet.
De veiling is gesloten op 9 april om 17.15.   Hoe kan dan je betaling ( als je al het totaal bedrag weet) aankomen op 10 april ?
Bovendien heeft elk factuur telkens een  klantnummer, die nergens vermeld staat .

Na de verkoping ontvangt u een kopersmail waarin een overzicht van de loten staat vermeld en het totaal te betalen bedrag. Print deze email af, U heeft deze later nodig bij de afhaling.
Volgens de veil voorwaarden. Tot hier toe niks gekregen . U wel ?
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Steam.N

Citaat van: argilla op 11 april 2013, 12:59:02 PM
... Tot hier toe niks gekregen . U wel ? ...

Redelijk snel, zelfs (om 21:50, de avond van de veiling).
Dit is volgens mij volledig geautomatiseerd.
Email wordt verstuurd naar het email adres dat je opgaf bij registratie.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

stefan

inderdaad in de mail staat dat hij automatis verstuurt werd en deze is dinsdag recht na de veiling in mijn mail box aangekomen. En daar staat dan ook bij dat het ten laatste woensdag overgestort moet zijn.
Dus U kan beter een mail naar hun sturen dat U niets heeft aangekregen anders rekenen ze misschien nog kosten aan. Of krijgt U niets mee dinsdag.

mvg stefan

argilla

Citaat van: stefan op 11 april 2013, 13:56:31 PM
inderdaad in de mail staat dat hij automatis verstuurt werd en deze is dinsdag recht na de veiling in mijn mail box aangekomen. En daar staat dan ook bij dat het ten laatste woensdag overgestort moet zijn.
Dus U kan beter een mail naar hun sturen dat U niets heeft aangekregen anders rekenen ze misschien nog kosten aan. Of krijgt U niets mee dinsdag.

mvg stefan

klopt Stefan
Ondertussen contact gehad met Jorisco en er blijken wel meer mensen niets ontvangen te hebben. De receptioniste vertelde dat er iets mis gelopen was met de facturatie naar de mensen toe.
Dus als U niets hebt ontvangen neem contact op met Jorisco .
Ondertussen alles reeds betaald na telefonisch contact.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Jurgen

Ik heb ook de avond zelf nog een mail gekregen. Het is weer 1 cent minder dan ik bereken, maar ik heb gevonden waarom. Zij ronden niet wiskundig af blijkbaar, een bedrag van x,x56 wordt afgerond naar x,x5 ipv x,x6. Klagen ga'k toch ni doen zenne.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

argilla

vandaag de loten gaan halen. Was veel volk. En sorry aan al de mensen die ik niet herkende en hier op het forum zitten. Had graag een babbel gedaan maar moest ook  op het justitie paleis zijn om een erfenis te verwerpen.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

janjozef

Was er iets voor 14u had nochtans gisteren een mail gekregen dat je tot 16u kon komen.
En er was niemand, buiten enkele heren die marklin show kasten uit elkaar aan het halen waren.
dus binnen buiten

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Steam.N

Iets vóór 9:00 was het er nog erg rustig.
Korte wachttijd, goeie organisatie.
En met leuke aanwinsten terug vertrokken.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

gardevil

Citaat van: ToThePoint op 10 april 2013, 13:23:38 PM
Heb ook geboden op een portaalkraan en geen gewonnen  :'(

JP

De portaalkranen waren idd. twee stuks in het lot, heb er dus eentje over als je nog iteresse moest hebben.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Jurgen

Toen ik er rond 10u aankwam was er ook bijna niemand. Rustig binnen en weer buiten.

Sinds vandaag heb ik ook mijn allereerste Belgische stoomloc in mijn bezit en ik ben er enorm tevreden mee.  :) Vooral als ik de nieuwprijs van mijn aanwinsten vergelijk met hetgeen ik ervoor gegeven heb!  :D


Ik heb meteen ook even gevraagd wat er nu met de niet-verkochte dingen gaat gebeuren. Blijkbaar is dat een beslissing van de curator, maar een 3de veiling is mogelijk. Het kan ook evengoed zijn dat alles in 1 lot aangeboden zal worden, de vraag is dan natuurlijk wie dat gaat kopen hé.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OlivierV

Het kan toch moeilijk weggegooid worden?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Gerolf

Citaat van: Steam.N op 16 april 2013, 18:23:52 PM
Iets vóór 9:00 was het er nog erg rustig.
Korte wachttijd, goeie organisatie.
En met leuke aanwinsten terug vertrokken.

Ah, gij ook al  ;)  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Citaat van: Gerolf op 17 april 2013, 00:40:24 AM
..Ah, gij ook al  ...
Ah tiens, jazeker  ;)
(toch één bekend gezicht gezien)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

bollen neus

Citaat van: argilla op 16 april 2013, 15:54:44 PM
vandaag de loten gaan halen. Was veel volk. En sorry aan al de mensen die ik niet herkende en hier op het forum zitten. Had graag een babbel gedaan maar moest ook  op het justitie paleis zijn om een erfenis te verwerpen.

Dat zal zeker niet gemakkelijk geweest zijn met jou rechterbeen volledig in de plaaster. ;)

Jurgen

Citaat van: OlivierV op 16 april 2013, 22:59:56 PM
Het kan toch moeilijk weggegooid worden?

Er zal wel een oplossing gevonden worden, wees gerust. Maar ik begrijp het wel dat men niet eindeloos kan blijven veilingen organiseren van 1 faillissement. We zullen wel zien wat men ermee doet.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.