Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

zet U neer, pak een pint en tel.......

Gestart door Metpetergaathetbeter, 01 maart 2013, 16:26:56 PM

Metpetergaathetbeter

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JYdId4rtaeQ

wagons ?

loc's ?

en let op in de 98ste rode container zouden mogelijk die 5523's zitten die reeds onderweg zijn ! ;D

Groeten Peter

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Steven123

En dan een remproef A of D, dan zie je de rangeerder diezelfde dag niet meer terug...   :D
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

thor

Ja wadde.... hoeveel Jumbo jets zouden er nodig zijn om die lading te vervoeren?
Lang leve de spoorwegen!
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Buikske

 

Dirky

'k Stond ooit eens voor een gesloten overweg in de States en weet nog dat ik bij 130 wagons de moed heb opgegeven verder te tellen...

Metpetergaathetbeter

Dirky,

tijdens onze huwelijksreis door de States logeerden wij in een motel langheen ......,opeens dacht ik dat er een boeing 747 neerstortte op ons motel, trok mijn vrouw naar buiten en wat bleek daverde daar zo'n combinatie voorbij, wat een gedaver en lawaai !!!!! Wij moeten er vaak nog om lachen na al die jaren !

Groeten Peter ;)

ERVIN

18000FT dat is een lengte van zo'n 5.5 km , ik wil die bundels wel eens zien waar deze kanjers in vertrekken of aankomen , daar is Antwerpen-Noord volgens mij maar een bundeltje tegen!!?? :o

ward

Wow :o
Iemand kandidaat dit na te doen in modelbouw?  ;D
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Jurgen

Zottekes hoor. Stel je voor dat zoiets over je dikke teen rijdt.  :o ::)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Paulogic

En dan staat op de vrachtbrief een verkeerd wagonnummer voor uw bestelling van 4 vijsjes en een schroevedraaier... vindt da weer...
mvg,
Paul(ogic)

Klaas Zondervan

Citaat van: ward op 01 maart 2013, 18:17:19 PM
Iemand kandidaat dit na te doen in modelbouw?
Gaat niet lukken. Op onze clubbaan gaat een trein in iets meer dan 3 minuten rond, en daarbij kruist hij ook nog eens twee keer zijn eigen pad. Deze trein heeft 4 minuut 30 nodig, gaat dus niet passen.

modelbaanHO

Tijdens de tentoonstelling in Charleroi enkele jaren geleden hebben wij op de baan "Bisschoppenhof" (MTD) het clubrecord verbeterd met een goederentrein van 105 wagons getrokken door 2 51ers van Mehano (analoog).
De goederenwagons waren gemengd 2 en 4 assers.
Een behoorlijke lengte met veel bekijks.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

vanmiegroet

Eventjes geteld: 309 bakken  :o .
Reken hier zo'n 7 loks af en dan komen we uit op 302.

Ik hoop dat dit ooit op een modelbaan kan.
Evan, kan je hier eventjes voor zorgen?
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Gerolf

Mijn baantje op zolder heeft zo'n 65 meter per omloop - dat is dus theoretisch mogelijk
In de praktijk: Ik ga er niet aan beginnen  :o
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw