Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

Nürnberg 2013 Verslag met veel foto's van meerdere merken

Gestart door eve, 30 januari 2013, 10:35:47 AM


ronny-vdv

Mvg,

ronny-vdv

eve

De link klopt, maar meerdere keren per dag valt de server uit. Italiaans... ::)

Erik

ems

Tja, daar had de Fyra ook last van ;-)

Weinig Belgisch nieuws tot nu toe...(van Biervliet / B-models bijvoorbeeld?)
Groet, Edwin

eve

Citaat van: ems op 01 februari 2013, 11:14:24 AM
Tja, daar had de Fyra ook last van ;-)

Weinig Belgisch nieuws tot nu toe...(van Biervliet / B-models bijvoorbeeld?)

Daar zullen Luc Dooms & Co wel speciaal op letten en over berichten.

Erik

doomslu

Citaat van: eve op 01 februari 2013, 11:28:42 AM
Citaat van: ems op 01 februari 2013, 11:14:24 AM
Tja, daar had de Fyra ook last van ;-)

Weinig Belgisch nieuws tot nu toe...(van Biervliet / B-models bijvoorbeeld?)

Daar zullen Luc Dooms & Co wel speciaal op letten en over berichten.

Erik
Van Biervliet en B-Models?
Voor de reeks 23 en de duikbril zijn ze afhankelijk van LS-Models en daar is het wachten op een opening in het productieschema, tot grote ergenis van de mensen achter deze projecten, doch niks aan te doen.

De NMBS reeks 57 komt heel binnenkort op de markt in diverse kleuren. Vermoedelijk wordt de eerste de witte (of moet ik zeggen grijze of beige??).
Verwacht voor heel binnenkort is de Luxemburgse versie van onze 55, namelijk de reeks 1800 van de CFL. Eindelijk!  :P

Zoals al aangehaald in een ander draadje komt er een 'budget-model' van Van Biervliet. Dit is een item dat al eerder op de markt is geweest, doch nu volledig opnieuw is ontwikkeld, en bovendien een aangenaam prijskaartje zal krijgen.

Bij Roco hoorde ik een nieuw nummer van de reeks 20 fluisteren, dit maal wel met led-lampjes. Prijsklasse onbekend, maar we hebben straks nog een afspraak met Roco/Fleischmann. Vanavond meer?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ems

@Luc: vraag Roco dan ook even of ze nog van plan zijn om een reeks 52/53 te produceren in het groen met enkele gele bies en aparte front en sluitseinen; Het model waar volgens mij de meeste nog wel op zitten te wachten ;)
Groet, Edwin

bva25j

Citaat van: ems op 01 februari 2013, 15:17:14 PM
@Luc: vraag Roco dan ook even of ze nog van plan zijn om een reeks 52/53 te produceren in het groen met enkele gele bies en aparte front en sluitseinen; Het model waar volgens mij de meeste nog wel op zitten te wachten ;)

+1

Brossel

Citaat van: ems op 01 februari 2013, 15:17:14 PM
@Luc: vraag Roco dan ook even of ze nog van plan zijn om een reeks 52/53 te produceren in het groen met enkele gele bies en aparte front en sluitseinen; Het model waar volgens mij de meeste nog wel op zitten te wachten ;)

En ook hier een klant voor zo'n versie in groen, met enkele gele band en vier cijferig nummer en dubbele koplampen. +1 geldt echter niet voor mij dan...dat zouden er vast meerdere worden.  ;)

Voor de (over)duidelijkheid, deze versie dus:
http://www.flickr.com/photos/lok1501/7567312194/in/faves-davybeumer/

Net als bij de versies met vlottende cabine, zijn meerdere nummervarianten mogelijk!
Spoorse groeten, Davy

Heb een zwak voor Belgische dieseltractie uit tijdperk IV, de rivierdalen in de Ardennen, de fameuze Athus-Meuse, staalindustrie en verzamel internationale reizigerstreinen door de Ardennen....enne oh ja: kleine rangeerlokjes voor mijn kalktoko in planning!

ems

Ja, voor mij geldt ook 2+ of 3+, afhankelijk van de nummers/versies!
Groet, Edwin

Peter

Ze zouden beter dit model, of nog beter, dat met de dubbele gele lijn en vliegwiel
terug in model (tijdperk III) uitbrengen

Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

Zowel de reeks 20 als de reeks 52/53 spreken me aan. Liefst een blauwe 20 en de 52/53 in de allerlaatste kleurstelling.

Hopelijk heeft de reeks 20, als hij er komt, dan wel witte ledlichtjes!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OlivierV

Citaat van: Jurgen op 01 februari 2013, 16:31:09 PM
Zowel de reeks 20 als de reeks 52/53 spreken me aan. Liefst een blauwe 20 en de 52/53 in de allerlaatste kleurstelling.

Hopelijk heeft de reeks 20, als hij er komt, dan wel witte ledlichtjes!
52-53-54 zouden eens mogen terugkomen, prachtmachines! 'k Heb de oude Fleischmann varianten, maar die roco's zijn ook mooi!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Brossel

Citaat van: Peter op 01 februari 2013, 16:07:55 PM
Ze zouden beter dit model, of nog beter, dat met de dubbele gele lijn en vliegwiel
terug in model (tijdperk III) uitbrengen



Gun uiteraard iedereen zijn of haar modellen, maar beter deze??? Deze is al gedaan, en ook de versie met dubbele gele lijn en vliegwiel in tijdperk III is al door Roco uitgebracht. En op beurzen zeker nog wel terug te vinden voor de liefhebbers!

De versie volgens tijdperk IV die EMS voorstelt heeft Roco nog nooit uitgebracht! Dus daar zit sowieso een gat in de markt.

Groetjes Davy
Spoorse groeten, Davy

Heb een zwak voor Belgische dieseltractie uit tijdperk IV, de rivierdalen in de Ardennen, de fameuze Athus-Meuse, staalindustrie en verzamel internationale reizigerstreinen door de Ardennen....enne oh ja: kleine rangeerlokjes voor mijn kalktoko in planning!

Gert1

Citaat van: Brossel op 01 februari 2013, 16:52:02 PM
Gun uiteraard iedereen zijn of haar modellen, maar beter deze??? Deze is al gedaan, en ook de versie met dubbele gele lijn en vliegwiel in tijdperk III is al door Roco uitgebracht. En op beurzen zeker nog wel terug te vinden voor de liefhebbers!

Niet dus. De versie met de dubbele gele lijn en vliegwiel kom je echt nergens meer tegen. En mocht jij 'm toch geregeld zien, verwittig mij dan alstublieft!

mvg,
Gert