Nürnberg 2013 Verslag met veel foto's van meerdere merken

Gestart door eve, 30 januari 2013, 10:35:47 AM

Gert1

Citaat van: doomslu op 01 februari 2013, 14:29:42 PM
Voor de reeks 23 en de duikbril zijn ze afhankelijk van LS-Models en daar is het wachten op een opening in het productieschema, tot grote ergenis van de mensen achter deze projecten, doch niks aan te doen.

Is dat de reden dat LS Models zelf niets nieuws aankondigt in Neurenberg?

mvg,
Gert

Jurgen

Een gat in het productieschema?

Ik versta dan: "Als we ne keer tijd hebben, dan zullen we er is aan beginnen, maar nu niet.".  ???
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Gert1

Nee, ik bedoel natuurlijk het gebrek aan productiecapaciteit. Ze hebben duidelijk meer projecten dan ze aankunnen.
Hebben ze dat nu eindelijk zelf ingezien?

mvg,
Gert

Metpetergaathetbeter

Ls is trouwens zoekende in Zuid-Europa naar mogelijkheden, plaats en mankracht genoeg die smeekt te werken !
Groeten Peter ;)

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 februari 2013, 19:03:06 PM
Ls is trouwens zoekende in Zuid-Europa naar mogelijkheden, plaats en mankracht genoeg die smeekt te werken !
Groeten Peter ;)
Een goede zaak.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

BD1701

Beste Luc, is er nu al iets meer bekend of Roco de reeks 20 nu terug opnieuw uitbrengt ? Zo ja, wordt het de blauwe versie, is het nummer van de loc al gekend ofzo?

doomslu

Citaat van: BD1701 op 05 februari 2013, 22:23:39 PM
Beste Luc, is er nu al iets meer bekend of Roco de reeks 20 nu terug opnieuw uitbrengt ? Zo ja, wordt het de blauwe versie, is het nummer van de loc al gekend ofzo?
De invoerder van Roco voor België bevestigde inderdaad dat er een blauwe reeks 20 wordt uitgebracht, met een niet eerder uitgebracht nummer (nog te bepalen) en met ledverlichting (warm-wit).
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

BD1701

Oke Luc, dank je voor het antwoord. Mooi dat roco nog eens een blauwe reeks 20 uitbrengt, en dan nog wel met een nieuw nummer, ik kijk er alvast naar uit en waarom niet de nummer 2013? Zou leuk zijn, en hebben we nog niet gehad he. Enfin we zien wel, ik ben in ieder geval tevreden.

ERVIN

Jurgen

Citaat van: ERVIN op 05 februari 2013, 22:50:11 PM
Ik ook , zal dan hier zeker op de baan verschijnen.

+1 maar alleen als hij ook in 3-rail komt. Anders heb ik er niets aan.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Decapod

Citaat van: Gert1 op 01 februari 2013, 22:08:04 PM
Citaat van: Brossel op 01 februari 2013, 16:52:02 PM
Gun uiteraard iedereen zijn of haar modellen, maar beter deze??? Deze is al gedaan, en ook de versie met dubbele gele lijn en vliegwiel in tijdperk III is al door Roco uitgebracht. En op beurzen zeker nog wel terug te vinden voor de liefhebbers!

Niet dus. De versie met de dubbele gele lijn en vliegwiel kom je echt nergens meer tegen. En mocht jij 'm toch geregeld zien, verwittig mij dan alstublieft!

mvg,
Gert

Nog nergens gezien. Ben er ook naar op zoek. Dus idem voor mij: zie je hem, seintje graag (of neem maar mee voor mij!).
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.