Bulk terminal St-Bartus-Waas

Gestart door modeltreinbart, 18 oktober 2012, 17:24:12 PM

OMC

Werk rustig verder zou ik zeggen, en eens je foto's kan laten zien ga je hier zeker nog meer input krijgen. En uiteraard ben ik al wel eens benieuwd, terminals hebben mijn aandacht ook!
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

modeltreinbart

Deze week werk ik aan de gebouwen die achter de laadtoren en er in verbinding mee staan met uiteraard gevoel voor detail. 
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

Deze week is het eerste materiaal voor de Dry Terminal St-Bartus-waas geleverd uit Duitsland.
De Radlader Volvo L350F en de eerste Erts lading is ook geariveerd.
De Volvo is wel nog veel te proper voor de Terminal .
Ook de Bults en nuts 0,6mm zijn geleverd.
Dus deze week verder bouwen
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

De eerste tegenslag is er al een profiel dat ik nodig heb is op dus ik moet er dit weekend om gaan.
Maar er is nog genoeg om te bouwen waar ik wel materiaal voor heb dus doen we rustig verder.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

Stilaan komt er vooruitgang geboekt .
En binnenkort zijn er de foto's want ik heb mij een digitaal fototoestel gekocht .
Ik moet enkel nog de foto's op pc zetten en dan naar photobucket overplaatsen alvorens hier te plaatsen. Dit zou mogelijk voor komende week zijn.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

doomslu

Citaat van: modeltreinbart op 06 januari 2013, 15:53:09 PM
Stilaan komt er vooruitgang geboekt .
En binnenkort zijn er de foto's want ik heb mij een digitaal fototoestel gekocht .
Ik moet enkel nog de foto's op pc zetten en dan naar photobucket overplaatsen alvorens hier te plaatsen. Dit zou mogelijk voor komende week zijn.
Ik wil niet vervelend doen, maar foto's op pc zetten, bewerken en naar Photobucket overplaatsen kost mij maximaal een half uurtje.  ;)

Om maar te zeggen dat we ze willen zien!!  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

modeltreinbart

Ja Luc, maar ik heb ook nog andere activiteiten die prioriteit kregen. Maar ik doe mijn uiterste best om het zo snel mogelijk te doen.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

doomslu

't Is alvast een goed begin!
En ook de foto's zijn goed geslaagd.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

modeltreinbart

In de toekomst zal ik de beelden laten spreken.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

ERVIN

Gezien de verwering van het materiaal gaat dit helemaal goed komen , hou ons op de hoogte hé. ;)

Steam.N

Goeie update.  Nu kunnen we beter volgen  ;)
Het ziet er goed uit !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Steven123

Citaat van: Gerolf op 06 januari 2013, 15:54:31 PM
Aha, beelden  8)

:D



Ziet er goed uit Bart, je verwering ziet er inderdaad goed uit, dus dat zal op het einde van de rit zeker een mooi resultaat geven.
Mooie loc foto's trouwens  ;)

Groeten & veel succes met de vorderingen
Steven
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook