Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

Digitalshop.be

Gestart door thor, 28 september 2012, 10:40:19 AM

thor

Ontdekte zonet 'Digitalshop.be' op het internet, is dit bekend bij iemand van jullie en al ervaringen mee?
Geafficheerde prijzen lijken me aantrekkelijk, verzendkosten eerder aan de hoge kant.....
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Ronald

Er staan geen directe contactgegevens e.d. op de site. Als dat zo is word ik al wantrouwig en bestel NIET. In NL vindt je bij de meesten de KvK nummers en adressen op de site. Zo weet je altijd wie het is. Nu niet, en ik zou daar geen zaken doen ;)

INFO

Ronald,

Als je iets beter zoekt staat dat er echt wel.

Citeer
Digitalshop.be :

is een webshop afdeling van de zeer bekende treinwinkel VanBiervliet
(www.VanBiervliet.com)

De artikelen die hier staan is maar een greep uit hun aanbod, in hun winkel te Ingelmunster zijn er nog veel meer produkten te bekomen.



wij zijn een online shop waarbij de gebruiker zelf de selectie maakt

welke producten hij koopt.

Het is een volledig automatisch systeem en u bekomt direct na aankoop uw betalingsinformatie via e-mail voor een vlotte afhandeling

Al de verkopen hier op de webshop worden verzonden en kunnen niet opgehaald worden

bij vragen mag u ons altijd contacteren via de knop 'contact' bovenaan de website   

Het is gewoon van Biervliet maar dan in een andere vorm.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

Ronald

Excuses, ik was weer te snel :) ;)

Geert

Ik heb even gekeken naar deze site. Ik vroeg me direct af wat er onder de link '18+' te voorschijn kwam. Jawadde  :o

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

PietB

Preiser-sex!
Nooit geweten dat daar vraag naar is..........

Geert

En dan van het merk 'Noch' en 'vies(s)man(n)'  ;)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen