Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

van Wolzerdange naar Echternach

Gestart door Kautenbach, 30 maart 2012, 18:08:12 PM

Herwig

hoezo BBQ?         Is toch BBö  of  öBB, of niet?

Kautenbach

ney BBQ, tbv t vlees in de KK van Milocomarty, lekker beetje bakken daar 8) 8) 8) 8) 8)

maaruh, idd ik ben ook wel benieuwd naar de indeling Steef, en ook wel naar welke banen er komen.

Marty zal wel een draadje openen als t bekend wordt gemaakt denk ik. Hebben jullie al een beginnetje kunnen maken met de achtergrond?

mark7758

Inderdaad. En nee die foto's mogen niet op kantoor. :'(
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Stedahult

Draadje is al geopend, eergisteren geloof ik. Door Marty.
Morgen beginnen we met da achtergrond. Heb een ADV dag.
En zondag hoop ik het stations gebouw klaar te hebben.

Ik heb sowieso op Ontraxs een Senseo bij me, kan niet zonder bakkie  ;)
Mvh. Steef


Kautenbach

zo, nu t baantje af is, tijd voor wat locs smeren, juiste locadres ect in programmeren, schoonmaken ect ect ect.

Vanmiddag deze CFL 5443 aangepast. Dr zit een geluidsdecoder in met een hoop herrie, es kijken hoe snel we dat strakkies zat zijn, mn Bolle neus is ook voorzien van geluid, en nog n ander geluidje op de baan (geen jankend kind 8))






Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

TBCédric

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

PeterVG


Inderdaad zeer leuke beelden Wim.
Doordat de zwarte stoomloc dicht tegen de rand van je baan staat is zijn flank zeer donker. Jammer want zo gaan details verloren. Kan je geen extra spot een beetje verder langs de baan plaatsen om je baantje beter uit te lichten voor fotodoeleinden. Als dat niet kan dan kan een reflecterend scherm helpen om extra licht naar de zijkant van je loc te brengen.

doomslu

Ik kijk al uit naar een reportage in een modelspoorblad.  :P
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kautenbach


Metpetergaathetbeter

zie nr 134 zeker ?  :-\
Groeten Peter ;)

Kautenbach

gaat ik es proberen Peter, met die witte plaat, eigenlijk hangt mn verlichting wat te ver naar achteren ;D

komt alleemaal wel bij n volgend projectje

PeterVG

Wim
Van de witte plaat moet je geen wonderen verwachten. Zelf pas ik deze methode wel eens toe. Het is beter maar ook niet meer dan dat. Wat ik ook wel eens doe is een TL lamp van de naastliggende module stelen en daarmee staan zwaaien om de foto mooier uit te lichten. Dat is in mijn geval makkelijk aangezien de verlichting gewoon aan haakjes boven de baan hangt.

Frank_N

Citaat van: doomslu op 01 februari 2014, 20:20:02 PM
Ik kijk al uit naar een reportage in een modelspoorblad.  :P

Hier nog een  :D ;) 8)
Groet van Frank