Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

van Wolzerdange naar Echternach

Gestart door Kautenbach, 30 maart 2012, 18:08:12 PM

Kautenbach

zo, 1e vakantiedagje gehad, beetje aangeklooid, ik heb paar foto's gemaakt, ook sepia om beetje de sfeer uit de boeken van Herdam te bekijken, k moet oppassen dat het niet al te vrolijk gaat worden :)






Stedahult

Soms is een dagje kijken en weinig doen ook wel lekker.

Hier vandaag een fiddleyard even uit elkaar getrokken.
De boog was te krap, staat alweer in de lijm..  ;)
Mvh. Steef

Frank_N

"""zo, 1e vakantiedagje gehad, beetje aangeklooid, ik heb paar foto's gemaakt, ook sepia om beetje de sfeer uit de boeken van Herdam te bekijken, k moet oppassen dat het niet al te vrolijk gaat worden :)  ""

Dat noemt men: "Aanklooien""" GRRRRR ??? 8) :o ;)
"Klooi"lekker verder, Wim, wij vallen toch in katzwijm 8)
Groet van Frank

ems

Prachtig Wim, ben reuze benieuwd om de baan eens in het echt te zien!
Groet, Edwin

ERVIN

Weer heerlijk om naar te kijken , ik zou onmiddelijk aan die waterkant willen gaan zitten en een hengeltje uitwerpen. (en ik ben helemaal geen visser) :D

Kautenbach

merci

haha, Ervin, stuur n pasfoto op, en dan komt het voor elkaar, ik heb van wil, een mede Spoorgroep Luxemburg lid (daar komt alle inspiratie vandaan..) een setje met vissers overgenomen, en van mn dochter een setje kleintiere, met ondermeer forellen... nu nog 5 broden, 2 vissen en een mand, :D

alleen nog een goeie visstek vinden

Kautenbach

kom je terug van kerstdagen in t buitenland (nou ja... de Moesel..vlakbij eigenlijk) en kijk, dat zijn nog eens thuiskomsten, Tjalling, goeie vriend van me, en treinen maatje, schoot te hulp. Ik moest nog naamborden hebben, oh, kan ik wel doen, eerst zocht ie een site op met tig lettertypes, vervolgens heeft ie de volgende borden gemaakt.

Tjalling, de foto's zijn het slechtste van het hele proces hahaha, ofwel, de borden zijn top. goed gelukt!! merci 2 vellen fotopapier, ondermeer stations/perrons en plaatsnaam borden, een achterwand voor in de groentewinkel, en bord voor de slagerij/worstenmakerij , in de aanbieding bij dhr Lambertus Jardin, zn specialiteit, worst met 4 verschillende soorten vlees!

Nu nog de grote vensterruiten vervangen, want daarop ook nog afgedrukt de naam vd slager, maakt het wel extra hoor, nog n lintje en de slager uitnodigen, zal wel op Ontraxs! langskomen met een voltmeter hahaha

zelf ben ik goederenwagens aan het vervuilen..
















Rangeerduivel

Citaat van: Kautenbach op 22 december 2013, 11:16:09 AM
merci

haha, Ervin, stuur n pasfoto op, en dan komt het voor elkaar, ik heb van wil, een mede Spoorgroep Luxemburg lid (daar komt alle inspiratie vandaan..) een setje met vissers overgenomen, en van mn dochter een setje kleintiere, met ondermeer forellen... nu nog 5 broden, 2 vissen en een mand, :D

alleen nog een goeie visstek vinden

Kan je daar meteen ook een preiser met een wit kleed op het water laten wandelen Wim! :D :D :D

;)

Stedahult

Mvh. Steef

doomslu

Wim, de Moezel? Toch niet in Luxemburg zeker? En mijn deur voorbijgereden?  :(  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kautenbach

haha nee, niet tot aan je deur gekomen, Cochem was et, en 3 dames, 2 in t roze en 2 honden wil je echt niet op bezoek hebben, laat staan hun chauffeur die toe is aan een goeie borrel ;D 8)

o n z ipv n s


doomslu

Die dames tot daar toe, maar die honden en de chauffeur... neen bedankt.  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kautenbach

hahaha, pas op, ik gooi ze zo in de auto en breng ze langs, inclusief de barbies.. 8)

oh ja dr moest n Z in de moesel ipv een S., vandaar. :-\

Rangeerduivel

Citaat van: Kautenbach op 28 december 2013, 11:10:32 AM

oh ja dr moest n Z in de moesel ipv een S., vandaar. :-\

Ik dacht dat het in het Duits toch met een s was?(Mosel)
Of heb ik het weer verkeerd?

;)