Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Pakwagens

Gestart door Binco, 07 januari 2012, 13:13:24 PM

Johnnytrein

Ik zou het niet weten [:I] waarschijnlijk een pot sjoko.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Kees-Jan

Voor de sjokopot in model maar een nieuwe draad gemaakt in het spoor 1 deel.

http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=14183

Kees-Jan

adrievans

citaat:
Geplaatst door loco


Van deze klinknagels in spoor 1 heb ik nog nooit gehoord. Ik ben dan ook benieuwd naar het resultaat ervan, want dit lijkt me wel het ei van collumbus.



www.archertransfers.com
Een firma die eigenlijk voor legervoertuigen pimp materiaal maakt,wat let je om het voor iets anders te gebruiken [;)]

adrievans

Hier een foto van een nederlandse pakwagen genomen bij de VSM (veluwse stoom maatschappij)

By adrie1965 at 2012-01-22

rixke rail

citaat:
Geplaatst door rixke rail
Deze foto dateert van 1966, en wat zien we achter de locomotief ?



citaat:
Geplaatst door rixke rail

CiteerGeplaatst door Johnnytrein

Ik zou het niet weten [:I] waarschijnlijk een pot sjoko.



Voor diegenen die zwaar aan de paddo's zitten [:o)], andere foto ge-upload ...
Hopelijk is het nu duidelijker !
 




Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

dieselfreak

Van mij mag het direct opnieuw 1969 zijn als ik deze foto zie, de NMBS op zijn best! Er waren toen ook al vertragingen maar wat een prachtige locomotieven reden er toen nog. Het huidige materieel kan mij veel minder bekoren, maar ik ben dan ook een echte jaren 60 fan, en niet enkel als het over de spoorwegen gaat.
MC

dgrr57

Heeft er iemand foto's of een plan van die ballast wagens. Om een vraag te beantwoorden HIER [;)]

dieselfreak

citaat:
Geplaatst door dgrr57

Heeft er iemand foto's of een plan van die ballast wagens. Om een vraag te beantwoorden HIER [;)]



You've got mail!
MC

dgrr57

citaat:
Geplaatst door dieselfreak

citaat:
Geplaatst door dgrr57

Heeft er iemand foto's of een plan van die ballast wagens. Om een vraag te beantwoorden HIER [;)]



You've got mail!

waarvoor dank.

Het rfesultaat van uw mail is HIER te zien [;)][:p]

dieselfreak

Schitterende foto Patrick! En je weet waar je terecht kan voor nog meer info. Dat zou een prachtig en typisch model kunnen zijn in Tijdperk 3 (hint, hint). Meer Belgisch wordt het niet!
MC

bollen neus

citaat:
Geplaatst door dieselfreak

Schitterende foto Patrick! En je weet waar je terecht kan voor nog meer info. Dat zou een prachtig en typisch model kunnen zijn in Tijdperk 3 (hint, hint). Meer Belgisch wordt het niet!



Dieselfreak "MC", dat weet ik al heel wat jaartjes dat ik bij jou terecht kan voor de "speciale" zaakjes.Nogmaals alle dank voor de geleverde prestaties tussen glas en wijn.[:)]

dieselfreak

Daar zijn vrienden voor Eric. Jij trouwens ook bedankt voor de gastvrijheid en de vele roemers wijn!
MC