Nieuws:

Nu in MSM 251 REPORTAGE: Smalspoormodelbouwdagen 2024

Hoofdmenu

nieuws van Roco

Gestart door n/a, 10 november 2005, 11:42:54 AM

Tom

citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

@mark7758

Heb je ook modellen gezien van L.S.M?

Ja, maar zo niet he, het gaat hier wel over roco hoor.[:D][;)]
Nog even geduld en dan staat alles in geuren en kleuren in MSM.
Tom

ysbeer

Hoezo verwarrend[?][?]

wim

mark7758

Ja en nee.
Ik heb een paar modellen gezien. maar daar werd driftig mee gefotografeerd door de bladen. En lang niet alles was er.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

janjozef

he jongens wacht nog even met wat geluk nog een week en dan weten we al iets

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

doomslu

Ik kan me vergissen, maar het zou mij zeer verwonderen moest er al iets in de volgende MSM staan. Ik vermoed dat het nieuwe nummer al bij de drukker ligt.
Hopelijk vergis ik me.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Tom

citaat:
Geplaatst door doomslu

Ik kan me vergissen, maar het zou mij zeer verwonderen moest er al iets in de volgende MSM staan. Ik vermoed dat het nieuwe nummer al bij de drukker ligt.
Hopelijk vergis ik me.

Ik hoop het ook. Afwachten is dus de boodschap. [:(]
Tom

Jurgen

Ik dacht dat de sluitingsdatum van elk nummer in het begin van de maand was.
Dus ik vrees dat het N?rnberg nieuws voor volgende maand zal zijn. Of men moet bij MSM wrede overuren gedaan hebben. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Gerolf

Nooit de redactie onderschatten, zou ik denken [^]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

TrainTechnology

Ik heb de heren van de redactie bezig gezien in N?rnberg: vol energie en vastbesloten om nog zoveel mogelijk in MSM 46 te krijgen. De offici?le afsluitdatum was 7 februari, dus hoewel het er vast en zeker nog niet allemaal zal instaan, mag je je wel aan een goeie portie nieuwigheden verwachten.

Chapeau voor die mannen om dat allemaal op het laatste momentje nog samen te krijgen! [:D]

Mattias

Kedeng Kedeng

De nieuwigheden van de NMBS, vorige week in N?rnberg
Deze week in MSM (hopelijk)

n/a

CiteerGeplaatst door mark7758

Ik heb nog wel wat meer.

De NS hondekop. De Benelux versie komt ook maar later. (2007?)

Wat de Hondekop betreft daar heb ik ander nieuws over:
Zie onderstaand een e-mail van de Nederlandse importeur.

Hondekop in Beneluxversie van Piko?   13.02.2006  -  Er doen enkele geruchten de ronden als zou er een Beneluxversie uitkomen. Daarom stelden wij de vraag aan de Nederlandse importeur van PIKO.  Wij kregen volgend antwoord:

Geachte heer De Boer,

Een Beneluxversie van de Hondekop is niet gepland. Op de koppen na, is het Benelux-treinstel compleet anders qua zijwanden, dak, zijschorten en interieur. Kortom, het zou een kompleet nieuwe ontwikkeling vergen.

Met vriendelijke groeten,

Wim Wolters

Zo dachten wij ook en tot onze grote spijt is het zo

Dit ter informatie

spijtig
de Boer

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Peter

Dit zijn de voorgestelde prijzen in Duistland van onze Belgische modellen ((unverbindliche preisempfehlung)
Roco reeks 20 DC 185 euro
             Dig/sound 309 euro
             AC/sound 309 euro
    reeks 62 DC 139 euro
             AC 178 euro
Trix reeks 59 DC 249 euro
M?rklin reeks 59 AC 259 euro

Bij Fleischmann staat er een stoomlok type 98 vermeld als 98.040  prijs DC 319,95 en AC 349,95 euro

Bij voorintekening gaat er bij de meesten nog 5 ? 10 % af
Met vriendelijke groeten
Peter

n/a

citaat:
Geplaatst door mark7758

Geduld.

Hoezo geduld ? ken jij Goudeau ?  Was de e-mail niet duidelijk.?
OK wij gaan geduld hebben als er een reden voor is. Maar er is op dit moment geen enkele reden om geduld te hebben want er is nergens iets gepland. Zeker bij Piko niet want die hebben 4 of 5 jaar geleden al besloten (in N?rnberg) hem wegens onvoldoende afname te produceren. Zelfs indien een ander merk (Mehano)hem op de markt wil brengen , wat we niet van M?rklin of ROCO moeten verwachten, zou het eerst ten vroegste voor 2010 zijn.
Bij mijn weten is hij dit jaar ook in N?rnberg niet aangekondigd, tenzij je je wensen voor werkelijkheid neemt.
Ik vind geduld een zwak argument.

DelticPower

Hoi allemaal, gisteravond bij mijn dealer nog een rocoline kruiswissel opgehaald. De laatste die bij de importeur in het magazijn lag vlg mijn dealer. Daar ook de nieuwe rocogeoline rail met bedding gezien. Dit is toch wel een stapje terug. Hard plastik.
Gelukkig blijven de aandrijvingen hetzelfde. In de nieuwe catalogus staat de zelfde afbeelding alleen een ander nummer. Moet natuurlijk in de nieuwe railnummering passen. Ook maar meteen ingetekend op de hondekop.[:D]
Groeten van Jan Simons