Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Nieuws van (ROCO) MODELLEISENBAHN

Gestart door FREMO e.V. - afd België, 23 september 2005, 20:42:22 PM

FREMO e.V. - afd België

Beste vrienden :) ,

Dit bericht kregen wij binnen vandaag;

Qoute


BELGISCH PROGRAMMA ROCO 2006

De lokomotief reeks 20 in het geel wordt verwacht in de 3de trimester 2006. De nummers zijn 2024 en 2025 ;) . Deze beide loks zullen leverbaar zijn in gelijkstroom, wisselstroom, in analoog en Loksound.

De blauwe 6215 zal leverbaar zijn in de loop van de tweede trimester zowel in gelijkstroom als in wisselstroom.

De zeer verwachte ?zwevende kabine? van reeks 52 komt ook, zoals de reeks 20, in alle verschillende versies uit. Levering: tweede trimester.

Er zijn ook 2 goederenwagens voorzien :

- Een dubbele platte wagen, tijdperk V, beladen met 2 containers 45? met belgische beschrifting. Vermoedelijke levering: derde trimester.
- Een gesloten wagon, 2 assig, (zoals de G10 van de DRG) voor het vervoer van bananen met een logo van de firma ?ELVEPE?. Deze stemt overeen met wagens van tijdperk IIIa. Levering: tweede/derde trimester.

ROCO Groetjes.


Unqoute

Mvg
Fremo e.V. - Afd Belgi?
 :X
Onafhankelijk machinist (Stoom enkel + Compound).

Instructeur/Lesgever in Europa enkel.

Steven86

#1
Eigenlijk wel tragisch grappig, dat er momenteel enkel per email wordt gecommuniceerd maar dat hun website nog steeds niet beschikbaar is... De communicatie van Roco is teruggegleden naar het oude BBS tijdperk. Wie op een mailing list staat, krijgt mail. Op het web, nada. En dat in het internettijdperk...

tonycabus

#2
Let wel Steven: dit nieuws komt van de importeur Marc Deprest.
En laten we nu eerlijk zijn en toegeven dat dit wel erg positief is.
Vergeet ook niet de de HELE website van Roco moet hermaakt worden, i.v.m. copyrights e.d; van de vorige eigenaar.
Ze communiceren nu reeds via hun importeurs (voor wie ze onlangs een vergadering hebben gehouden) dus vilgt de rest ook.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

BD1701

#3
Dit is zeer goed nieuws vind ikzelf, iedereen zal hiermee zeker en vast tevreden zijn, ik zit althans vol spanning uit te kijken naar deze nieuwigheden. Ik had enkel nog ??n vraagje: namelijk, wat gebeurt er met de aangekondigde loc reeks 21/27 ?? Daar wordt blijkbaar niet meer over gesproken, of ben ik mis?
 

ERVIN

#4
t'Ja wat is er gebeurt met de aangekondigde loc-reeks 21/27??Ik was heel blij toen ik het nieuws vernam dat ROCO deze locs ging uitbrengen,maar ik heb er sindsdien ook niets meer van gehoord??Wel goed nieuws van de loc-reeks 20,die heb ik nog niet,ik wacht vol ongeduld af!!Groetjes ERVIN.

n/a

#5
citaat:
Geplaatst door Steven86

De communicatie van Rocco is teruggegleden naar het oude BBS tijdperk.


Hi,

Hoe de f*** is ROCCO, of bedoel je gewoon Roco maar dan met een enkele 'C'
Ik ken wel een Rocco, maar dat is een zanger.[8)][8D]

Wim.

svvander

#6
Dit is heel goed nieuws. Ik denk dat de invoerder, mr. De Prest, hier wel bewijst dat hij het goed in de hand heeft. Hopelijk zijn de modellen  dan ook van het prijs/kwaliteit niveau dat we gewoon waren.

Ik kijk ernaar uit!
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.

Rochevalien

#7
Roco,kondigd nieuwe modellen aan ,fijn maar eerst ZIEN en dan geloven ?n dan pas kopen!Ik hoop dat ze toch iets geleerd hebben van hun foutjes in het verleden: foute buffers bij de reeks 260,lichten omgewisseld bij de reeksen 59 en 62.En dat terwijl zie die modellen vroeger ook al eens uitbrachten maar dan zonder die fouten.We zullen zien.

Gerrit

janjozef

#8
ha dit is allemaal positief nieuws, positiever dan gevreest

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

tonycabus

#9
Het zijn ook weer de managers van vroeger (die correcte modellen op de markt brachten) die er achter zitten, als ik het goed heb weer in dienst genomen door de bank...
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

karthuizer

#10
citaat:
Geplaatst door BD1701

Ik had enkel nog ??n vraagje: namelijk, wat gebeurt er met de aangekondigde loc reeks 21/27 ??



Ik dacht dat deze pas voor NA 2006 (2007 of later) aangekondigd waren.

Rochevalien

#11
citaat:
Geplaatst door janjozef

ha dit is allemaal positief nieuws, positiever dan gevreest

>>>gelukkig is het niet negatiever dan gehoopt!![;)][;)][;)]
Jan


rgp

#12
Dag,

ik kan met wat Gerrit zegt alleen maar instemmen.  Aankondigen mogen ze zoveel als ze willen, verkrijgbaar is het ENIGE wat telt.  De rest is prietpraat en zoethouderij.  Blijkbaar zijn er die daar mee al gelukkig zijn.

Roland

janjozef

#13
wel Roland als de aankondiging al negatief waren moesten we op niets meer rekenen, nu de aankondiging al positief is zit er nog wat goeds in

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

mark7758

#14
Ik ben blij dat ze melden wat er ooit gaat komen. Kan ik al gaan sparen. Tegenwoordig zijn bepaalde modellen zelfs bij Roco en Marklin al verzamelaars modellen voordat ze winkel bereiken.
In NL loopt het gewoon storm op de ACTS 67xx modellen.
Dus te lang wachten is pijnlijk.
In het geval van Roland. Geen geld geen model. Of je moet miljoenair zijn.
Maar een vlottende cabine van roco zal toch rond de 200 gaan kosten en dat doe ik niet zomaar.
Wees blij dat ze nog bestaan en weer modellen maken.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.