Nieuws:

Nu in MSM 251 TEST: PIKO NS serie 1000 in H0 * PB Models ICRmh

Hoofdmenu

Nieuws van (ROCO) MODELLEISENBAHN

Gestart door FREMO e.V. - afd België, 23 september 2005, 20:42:22 PM

rgp

Dag,

Beweren als ze het aankondigen, dan zal het wel komen, getuigt wel van echte goedgelovigheid.  Met het aantal aankondigingen dat nooit is verschenen, kunt je ook al een boek vullen.

Mark, ik begrijp je niet goed: geen geld, geen model; wel van alle "gelimiteerde modellen, waar je moest voor intekenen, of je hebt het niet, of duurder", heb juist EEN model niet in VOLDOENDE aantal kunnen kopen, nl de erstwagen (1?serie) SNCF van M?rklin.  Al de andere kunnen kopen en soms aan een LAGERE prijs.
Dus nu: EERST zen, NIET onder duk laten zetten en dan EVENTUEEL kopen als de prijs overeenkomt met de GELEVERDE kwaliteit.

Wees blij? ... Zou het niet andersom moeten zijn ?  Dat de fabrikanten en hun personeel blij moeten zijn, dat we in de gegeven omstandigheden nog WILLEN kopen ?

Roland

mark7758

De fabriekanten denken echt niet aan jou. Ze denken aan geld.
En persoonlijk heb ik ondertussen met verschillende fabriekanten gesproken, er op bezoek geweest en gedineerd. En meestal weten ze niet wat er echt speelt bij de klant. De importeurs moeten alles ingefluisterd worden wat er buiten rijdt en hoe het er uit ziet.
Maar het doet hun weinig als er iets te laat of geheel niet komt.
Dus waarom zou ik mij dan druk maken. Ik ben al lang blij als men iets wil gaan maken dat in mijn smaak valt.
En zelfs bij voorintekening komt het voor dat er te weinig modellen geleverd worden. (2x bij Roco en 3x bij Marklin.)
Dus ik hoop dat ik mijn modellen krijg en dat ik van mijn hobby kan genieten. En mij druk maken of ze nu het model nu of volgend jaar maken dat doe ik niet.
Zou iedereen moeten doen. Ontspan je zelf het is een hobby.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Steven86

citaat:
Geplaatst door tonycabus
Vergeet ook niet de de HELE website van Roco moet hermaakt worden, i.v.m. copyrights e.d; van de vorige eigenaar.

Een hele website maken is een hele klus, dat is waar. Maar het nieuws dat je aan de importeurs geeft per email, plaats je evengoed in ??n uur tijd op het web met Adobe GoLive of MacroMedia Dreamweaver. Dat zou toch al beter zijn dat die naargeestige boodschap die ze nu hebben. Nu lijkt het op het web wel een totale standstill.

Steven86

citaat:
Geplaatst door Wim

citaat:
Geplaatst door Steven86

De communicatie van Rocco is teruggegleden naar het oude BBS tijdperk.

Hi,

Hoe de f*** is ROCCO, of bedoel je gewoon Roco maar dan met een enkele 'C'
Ik ken wel een Rocco, maar dat is een zanger.[8)][8D]

Wim.

Rocco is een spelfaud

rgp

Dag,

Mark, je hebt volkpmen gelijk, daarom intekenen: gedaan.  Aankondigen; so what.  Leverbaar: eventueel ge?nteresseerd.

Roland

janjozef

Ik zal ook nooit voorintekenen hoogstens gezamelijk kopen. En pas beslissen te kopen als ik weet wat ik krijg. Val ik ernaast  : pech, volgende keer beter
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem