Nieuws:

Nu in MSM 270 MODELBANEN: Sourbrodt | Hamburg HBF Oost | Gröna Sverige | La Rue des Caves | Lavinia en Madonna del Sasso | De Rodachtalbahn

Hoofdmenu

Accident in Wilsele

Gestart door jakke, 01 maart 2011, 09:56:15 AM

TreinTeLaat

Weer een 23 die aan de kant wordt gezet... :(

Zit maar eens in die stuurpost ... :S  
Ik vraag me enkel nog af wat die treinbestuurder heeft gedaan: blijven zitten rechts of springen in de machinekamer ? springen lijkt me niet zo makkelijk in een snelstoppende trein...

ocharme die Treinbestuurder.. (en de mensen die weeral eens te laat aankwamen...)

Doornroosje

De treinbestuurder heeft zich op de grond gegooid van zijn stuurpost. De is trouwens met verwondingen naar het ziekehuis afgevoerd.

vanmiegroet

Niet echt slim u zelf op de grond smijten.
Het beste is altijd achter de stuurpost je klaar zetten voor die ongewenste knal

wisselstromer

ik peis dat het laatste waar de machinist aan dacht als hij die kraan zag staan was "ik blijf in de stuurpost" en aan het machine na de klap te zien was dat maar goed ook

citaat:
Geplaatst door vanmiegroet

Het beste is altijd achter de stuurpost je klaar zetten voor die ongewenste knal

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!

****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

trainfreak

citaat:
Geplaatst door wisselstromer

ik peis dat het laatste waar de machinist aan dacht als hij die kraan zag staan was "ik blijf in de stuurpost" en aan het machine na de klap te zien was dat maar goed ook

citaat:
Geplaatst door vanmiegroet

De bestuurder zal wel gezien hebben dat die kraan maar een deel binnen het spoorprofiel stond.
Als hij zich had schrap gezet dan was hij er zeker slechter vanaf gekomen, want dan werd hij als het ware in elkaar geduwd.
Als hij zich aan de andere kant smijt van waar de kraan stond dan komt hij er veel beter van af, want die kant blijft immers het beste gespaard.

Mocht hij meer tijd gehad hebben dan was hij waarschijnlijk wel in de machinekamer gekropen, na het inzetten van een maximale remming natuurlijk..
Spoorse groeten
Dimitri