Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

Uw nieuwste aanwinst (bis)

Gestart door Gerolf, 28 februari 2011, 12:45:45 PM

OlivierV

Sven, die 28 ziet er zo speelgoedachtig uit, model uit de hobby reeks? Enfin, hij komt toch helemaal anders over op de foto dan dat die van mij doet als ik h'm voor m'n neus zet.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Svendw

Klopt, is een Hobbyding. Voorlopig blijft die gewoon zo, moet nog leren weatheren 😜
Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

Chrisrail

#3257
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

bekie

Piko nmbs 2821 is een eenmalige productie van Margot's Eisenbahnen. Het basismodel is een br 185 en niet een br 186, zoals de andere piko reeks 28/2.
De groene kleur is ook lichter dan de andere uitgaven.
 

Michael

Chris mooie aanwinst, staat ook nog op mijn lijstje een soort top 100.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

oebr

top 100... goed idee voor een draadje Michael. Dat zou nog eens interessant zijn om te lezen hoe mensen hun collectie samen stellen,
welke overwegingen, welke stille wensen enz...
In tegenstelling tot een baan hebben de meeste modelspoorders wel een collectie, en dat kan soms hel interessant zijn. (vaak ook niet natuurlijk :-) )
Sprak onlangs met iemand die allerlei northlanders en de zwitsers-nederlandse evenknie verzameld had, dat is toch fascinerend he.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

reeves


SuSke

Citaat van: OlivierV op 21 februari 2016, 14:13:35 PM
Afgelopen week een tip gekregen van een bevriend modelspoorder omtrent een i10 rijtuig van LS models in memling kleurstelling. Bod gedaan en verkoper ging akkoord, bij deze is LS Models 12018 toegevoegd aan de collectie en is mijn wordt mijn EC 48/49 Oostende - Dortmund Hbf anno 1993-95 weer wat completer en correcter (het viel wel af en toe voor dat er oranje rijtuigen werden toegevoegd wanneer er geen memlings voor handen waren. Nog 2 i6-en te gaan en we hebben een monogame EC48 op de baan.


Ik zou gaan voor een homogene stam Olivier, een monogame stam met 1 rijtuigje is zo pover ;) 8)

Wel een mooi treintje  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Stieven76

Vrijdag na het werk een aangename verrassing. Mijn Van Biervliet 9101 is geleverd.
Wel een ongelooflijk klein fijn ding! Prachtig afgewerkt. Hoe maken ze het?  :o





En naast een grote broer, dan zie je pas hoe klein het eigenlijk is.

Michael

Stieven wat een prachtige aanwinst, hoe rijd deze prachtige rangeer loc?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Stieven76

Best goed vind ik. Lichtjes flikkeren af en toe als hij geen stroom krijgt en dan helpt het ingebouwde powerpack wel. Ligt voor een groot deel aan het feit dat de rails op mijn module eens goed gekuist moeten worden.
Van de week mijn ovaaltje eens op tafel leggen en hem inrijden, ik vermoed dat hij dan nog beter zal rijden.  ;)

BC911

Gezond jaloers op je nieuwe aanwinst. Vorige week nog getwijfeld om deze aan te kopen ...  :-\ Veel plezier ermee. Is het trouwens een sound-versie?
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

SuSke

Ikke jaloers dat ik mezelf nog een paar weken wachten heb opgelegd  :( :-\
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Stieven76

Nee geen soundversie. Die is 300€ dacht ik en dat vond ik toch wel veel. Vind sound sowieso duur. Voor mij hoeft dat net direct.
Niet dat ik is geen loc wil met sound, mss als ik eens een koopje 2dehands kan doen wel. Maar hoeft niet echt  ;)

Floris

mooi, karretje, echt knap gemaakt inderdaad!