Nieuws:

Nu in MSM 251 REPORTAGE: Smalspoormodelbouwdagen 2024

Hoofdmenu

am 86 duikbril

Gestart door delano, 10 februari 2011, 17:19:51 PM

doomslu

Jammer Peter, maar ondertussen heb ik de gevraagde foto's. Knappe mannen, hier.[;)] Thanks Sicco.

Dries stuurde me ongevraagd een foto van een Franse loc die ook in model gaat gemaakt worden. Goed idee, wie nog wat heeft dat aangekondigd wordt ... laat maar komen!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

itchy

En, naar aanleiding van de opendeurdagen bij V.B.V. te I., al nieuws over de aangekondigde duikbril? Iemand iets opgevangen?
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

delano

Ik hoop dat vbv ook een new look versie gaat uitbrengen.

Michiel

Vorige week heb ik de duikbrik in vernieuwde look op lijn 26 zien voorbijrijden. Ik was te laat met mijn fototoestel, jammer. Maar het zal niet meer lang duren vooraleer ik hem ook op de digitale plaat heb gevangen.  :)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steven123

Citaat van: Michiel op 05 november 2012, 09:51:20 AM
Vorige week heb ik de duikbrik in vernieuwde look op lijn 26 zien voorbijrijden. Ik was te laat met mijn fototoestel, jammer. Maar het zal niet meer lang duren vooraleer ik hem ook op de digitale plaat heb gevangen.  :)

Ik heb vorige week in Antwerpen-Centraal dit koppeltje stiekem gespot ergens op niv -1 (gsm foto  :-\)
Zoals iemand al eerder ergens zei zag hij er al redelijk vervuild uit.
Het blijft toch wennen die kleuren...  :P

groeten
Steven
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

delano

Ik vind de kleuren persoonlijk wel mooi maar dat geel is toch wat te overheersend...
Ik zal pas echt kunnen zeggen wat ik er van vind waneer ik hem eens spot :D

itchy

Zie site VBV. Eerste prototype!  :D

Jurgen

Voor mij is't goed. Kleurtje erop en verkopen maar!  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

delano

Wow ziet er al zeer goed uit, ik ga alvast er 2bestellen 1in bordaux en 1in new look.

Jurgen

Voor de New Look zal je dan toch nog even moeten wachten want die is nog niet aangekondigd. Hij zal ongetwijfeld komen, maar voorlopig moet je het doen met 1 van de 2 bordeaux versies die ze brengen.
Mvg, Jurgen

B_Modelbouw

Die zal hier op Lijn12 ook niet mis staan (in dubbele uitvoering) ... Zeker wanneer het project met de kappen van MTE nog niet tot een definitieve afwerking zijn gekomen,
en waarschijnlijk ook nooit zullen komen (prioriteiten). 
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC

delano

Bwao dan bestel ik eerst een bordautje en dan w8e op een new look.

itchy

op de bordeaux-tjes is het ook nog (wellicht lang) wachten hoor...  ;)

Jurgen

Citaat van: itchy op 16 december 2012, 23:04:39 PM
op de bordeaux-tjes is het ook nog (wellicht lang) wachten hoor...  ;)

Dat denk ik ook. Vermits men nu pas een eerste prototype laat zien denk ik dat het eerste model pas in 2014 in de winkel zal liggen. Het is een samenwerking met LS Models en als je dan weet dat eerst de reeks 23 nog moet komen...
Mvg, Jurgen

modeltreinbart

Ziet er in orde uit zal maar al beginnen sparen denk ik.
trambaantje van Gent te volgen op dit forum.