Nieuws:

Nu in MSM 251 BAAN: Lisette * Useldange

Hoofdmenu

NMBS Decals

Gestart door stefanic, 31 augustus 2010, 10:53:54 AM

ratje

Het programma fontographer ziet er wel leuk uit, maar wel prijzig [:(]

Zoals nog een aantal mensen hier, een handelaar die decals verkoopt vinden zou ook al een heel grote hulp zijn.
Weet er iemand toevallig een site om deze te bestellen?

groetjes
trial and error, learning and fun
http://users.skynet.be/mijnmodelspoor

bollen neus

Dit draadje valt nog steeds onder de regering van "lopende" zaken, dus nog even wachten tot er echt een regering is gevormd maar of er echt ooit iets effectief van in huis zal komen is een andere vraag. Er zijn wel mensen hier in Belgie die er hebben aan willen beginnen maar zijn afgeschoten als jonge konijnen en die zijn ondertussen slimmer geworden met hierover te zwijgen, ik zou het ook doen. Ik heb eerder in dit draadje vermeld dat de "waslijst" van wensen nog altijd langer zal blijven dan de uitgebrachte decals voor de NMBS.Dus hoop doet leven en het is niet enkel met de grote merken dat men moet wachten eer er iets gaat uitkomen, maar dit duurt ook al meer dan 2 1/2 jaar en er is ook nog niets van uigekomen. Dus veel bla bla en niets in de broek.[:)]

bellejt

even aktief maken omdat ik de geel/blauwe decals voor een type 20 (HLE20) nmbs zoek en nog steeds niet heb gevonden.

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door bellejt

even aktief maken omdat ik de geel/blauwe decals voor een type 20 (HLE20) nmbs zoek en nog steeds niet heb gevonden.

Johnny, misschien gewoon de vraag stellen of iemand de bovenbouw van de 2025 met jou wil wisselen, beide nr. zijn hier en daar gekocht om overschilderd te worden, misschien heeft nog iemand nog een kas liggen die wacht op een nieuw jasje, of je nu een 2024 of 2025 overschilderd het resultaat blijft hetzelfde !

'k heb trouwens jouw vraag op 3rail ook beantwoord!

groeten Peter[;)]

Huugooke

citaat:
Geplaatst door bellejt

ik val hier even uit de lucht want niet alles gelezen, maar:
welke decals zoek je juist

modèlisme

Men kan decals ( ook wit ) laten drukken bij E.L.S. trains custom decals kostprijs $ 25,00 per blad en  ongeveer $ 5,  post. Op voorhand te betalen en de lay out van de tekst op te sturen per email.
elstrains@mindspring.com
Groetjes,
Paul.

bellejt

is inmiddels opgelost door verschillende leden.De kap wordt gewisseld met een 2025 en iemand kan mij ook de plaatjes van de freccio del sol bezorgen.Plezant als een plan slaagt.[:D]