NMBS Decals

Gestart door stefanic, 31 augustus 2010, 10:53:54 AM

just4fun

citaat:
Geplaatst door marc goovaerts

... wil ik ze gerust digitaliseren/vectoriseren ...


Marc is me voor. Eventueel wil ik daar ook wel voor proberen te zorgen (mits me de tijd wordt gegund [;)]).
Paul

itchy

Ik wou het zelf eens doen met fontographer http://www.fontlab.com/font-editor/fontographer/ dan kan je het echt als letterype gebruiken, maar bon, tijd h?...
Ik zal zien dat ik jullie de bladen kan doormailen, zal iets voor volgende week zijn.
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Dreha

@Itchy:

Ben ook wel ge?nteresseerd in deze norm bladen. Dan kan ik dat ook eens proberen. Zal al eens zoeken naar die Fontographer want dat lijkt me wel leuk.

Harald

itchy

PM verstuurd aan Marc, Paul, Harald.
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Michael

citaat:
Bedankt al voor de reacties, we hebben al een iets beter zicht hierop. Maar toch even m'n vraag herhalen om dit draadje terug in de richting te krijgen die me vooruit helpt.

Wat ik me echter afvraag is waar jullie ?cht behoefte aan hebben. Laat het ons zo stellen, wat kopen jullie zeker als het op de markt komt? Zijn het cijfertjes voor op stoomlocs (en welke)? Of is het meer om een diesel of elektrische loc om te nummeren (welke) ?


Luc even een vraag over de stand van zaken, wordt hier nog verder naar gekeken en eventueel wat mee gedaan?
Het artikel in MSM over decals was leuk maar bracht mij verder geen nieuwe dingen aan het licht. En de zoektocht naar decals duurt voort.

Groeten Michael
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

citaat:
Geplaatst door nmbsverzamelaar

citaat:
Bedankt al voor de reacties, we hebben al een iets beter zicht hierop. Maar toch even m'n vraag herhalen om dit draadje terug in de richting te krijgen die me vooruit helpt.

Wat ik me echter afvraag is waar jullie ?cht behoefte aan hebben. Laat het ons zo stellen, wat kopen jullie zeker als het op de markt komt? Zijn het cijfertjes voor op stoomlocs (en welke)? Of is het meer om een diesel of elektrische loc om te nummeren (welke) ?


Luc even een vraag over de stand van zaken, wordt hier nog verder naar gekeken en eventueel wat mee gedaan?
Het artikel in MSM over decals was leuk maar bracht mij verder geen nieuwe dingen aan het licht. En de zoektocht naar decals duurt voort.

Groeten Michael

Het is zeker niet vergeten! [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

Ook hier nog steeds vragende partij.[;)]

janjozef

hier ook nog steeds intresse voor decals tp III

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

railman56

als er nu eens vanaf volgende maand in elke MSM een verschillend velleke B-decals toegevoegd zit dan kunnen we een ruilhandeltje beginnen [}:)][}:)][}:)][:D][:D][:D]
de oplage stijgt gegarandeerd en het velleke is snel terugverdiend [;)]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Kees-Jan

citaat:
Geplaatst door railman56

als er nu eens vanaf volgende maand in elke MSM een verschillend velleke B-decals toegevoegd zit dan kunnen we een ruilhandeltje beginnen [}:)][}:)][}:)][:D][:D][:D]



[:D]

itchy

Ja de nieuwe MSM komt er binnenkort weer aan... zou er een decal-velletje bij zitten???
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Michiel

Ja, in schaal N! [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

itchy

Haha da's een goeie!
citaat:
Geplaatst door Michiel

Ja, in schaal N! [:D]

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

doomslu

citaat:
Geplaatst door itchy

Haha da's een goeie!
citaat:
Geplaatst door Michiel

Ja, in schaal N! [:D]



Die van jou ook! [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janjozef

Als er al een handelaar goede decals zou VERKOPEN zou het voor mij al wel zijn,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem