uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Steam.N

Gelukkige verjaardag, Paul !
Verdomme, gisteren op MTD glad vergeten dat vandaag je dag was  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Paul meets Abraham   8)
Welkom bij de grote mensen  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Gefeliciteerd Paul.  :D

Zou hij nu eindelijk volwassen worden?  ::)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

HIP HIP HOERA, fijne verjaardag makker

Metpetergaathetbeter

HOERA ! Paul Pikant wordt 50 en van nu af is het PAUL BROCANT!Trouwens gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren ! ;D ;)

Chrisrail

#3771
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

OlivierV

Citaat van: Gerolf op 26 oktober 2015, 07:56:11 AM
Paul meets Abraham   8)
Welkom bij de grote mensen  ;)
Oeps, ik stuurde hem een sms met daarin dat hij zich nu officieel Adam mag noemen, terwijl het Abraham is. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Paulogic

Dank u allen.

Beter Adam dan Eva hoor...

Abraham van waar komt dat? Serieuze vraag.

Mijn verstand krijgen op mijn 50ste, vergeet het. Ik wacht nog enkele decennia. ::)
mvg,
Paul(ogic)


SuSke

Proficiat Paul en welkom in de club der "vijftigers".

En inderdaad, of ons verstand komt nog wel of het wordt onderdrukt door onze kinderlijkheid die we zo graag koesteren  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

marc goovaerts

In het speelgoedmuseum van Mechelen (dat we als museumgidsen als oefenmuseum gebruiken) hangt de volgende tekst:
"We zijn niet gestopt met spelen omdat we ouder worden. We zijn ouder geworden omdat we gestopt zijn met spelen."

Er zijn er gelukkig velen hier immuun voor

PietB

Vandaag 28 Oktober viert ThierryDS zijn verjaardag.



Thierry van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

Metpetergaathetbeter

Thierry ook van hieruit felicitaties met je verjaardag !  ;)

Steam.N

Proficiat, Thierry  !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }