Nieuws:

Nu in MSM 269 PRAKTIJK: De Julianabrug van Markenburg | Sparren maken met een bouwpakket van Unique Scenery Products | Een lading lange damwanden

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

conducteur

We zullen allemaal de factuur naar Luc opsturen met de onkosten van den drank!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Koen

@Luc,

Beter laat dan nooit maar ook van mij een gelukkige verjaardag.
Geniet er van  ;) (maar zo te zien zal het er niet aan ontreken  ;D).

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

argilla

Citaat van: doomslu op 11 april 2013, 14:41:28 PM
Citaat van: Steam.N op 11 april 2013, 05:54:46 AM
Proficiat, Luc !!!
Verwen jezelf met een dagje puur je goesting doen ;-)
Niet werken, lang uitslapen, lekker eten, tof gezelschap, wat zotte treintjesaankopen, ...
Bedankt aan iedereen voor de wensen.

Niet werken, ... doe ik nooit, wees gerust.  ;) Ik ben wel vandaag niet thuis gebleven en zit dus in m'n bureau. De reden is simpel: thuis heb ik één vrouw, hier 51...  ;D

lang uitslapen, ... is niet gelukt.  :-\ Ik zit met een overbelaste schouder en arm, en slaap dus nog slechter dan normaal.  :(

lekker eten, ... zal ik vanavond melden.  :D

tof gezelschap,  ... zie eerste reactie.

wat zotte treintjesaankopen, ... daar vrees ik vandaag voor. Maar uitgesteld is niet verloren hé.  ;)

En ga nu allemaal naar de koelkast en schenk jezelf een pintje in. Ik trakteer.  ::)

overbelaste schouder Luc,......je moet af en toe eens van hand wisselen he Luc ( voor het blad te maken Luc..... ik hoor je denken aan iets anders tot hier in Laakdal....... ;) ) ;D
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

rgp

Dag,

Aan de gelukkigen vandaag, een fijne verjaardag.

Bossie, dat wist ik wel dat het gemeend was, hoor.

Roland
Ergens tussen Vlaams Brabant, Ardèche en Zuid Frankrijk
NMBS en SNCF Sud Est
H0 en 0

PietB

Ook vandaag hebben we een jarige:
Mathias Catry (Mathias) van harte gefeliciteerd en nog heel veel gezonde jaren gewenst van deze kant.


grt Piet.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

OlivierV

#636
Toettoet, verjaardagstrein voor Mattias

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

just4fun

Ook voor Mathias een proficiat!
Paul

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Mattias

Beste Pieter, Jean, Olivier, Paul en Luc,

De laatste 20 uur werd ik overspoeld met gelukwensen.
Ik wil jullie (ondanks dat mijn naam verschillende keren werd misschreven  ::) ) toch enorm willen bedanken voor de wensen!

Bedankt!!!!  ;D

Schol!  ;)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Metpetergaathetbeter

Proficiat gelukkige verjaardag !

groeten Peter ;)


Gerolf

Weeral wat gemist, maar toch nog gefeliciteerd !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Mattias

Peter en Gerolf,

Ook jullie bedankt!  ;)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

OlivierV

Citaat van: Mattias op 12 april 2013, 19:50:52 PM
Beste Pieter, Jean, Olivier, Paul en Luc,

De laatste 20 uur werd ik overspoeld met gelukwensen.
Ik wil jullie (ondanks dat mijn naam verschillende keren werd misschreven  ::) ) toch enorm willen bedanken voor de wensen!

Bedankt!!!!  ;D

Schol!  ;)
Ondertussen ken ik al Matthiassen, Mattiassen, Mathiassen in alle soorten en schrijfwijzen. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

PietB

Vandaag twee jarigen:
LB99 en voor5dekeer
Laurens en Guy vanharte gefeliciteerd en nog heel veel gezonde jaren gewenst.



grt Piet.