uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Pierre

Gefeliciteerd allebei. ;)
Groet Pierre.


PietB

Vandaag vieren Tricolor en chef garde hun verjaardag.



Bjorn en Wouter van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

Metpetergaathetbeter

Bjorn en Wouter van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor- jaren toegewenst ;)


Verder nog (net als voor de andere lezers) een Zalig(weer)Pasen  :)  ;)

loebaske


Fijne verjaardag mannen, Wouter drink er maar een goeie op vandaag

Gerolf

Proficiat, Bjorn en Wouter  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

Felicitaties aan de paashazen.  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Gelukkige verjaardag, Bjorn en Wouter !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

chef garde

Dankuwel heren!!   :)

Pierre

Een dag te laat maar niet minder gemeend ... Gefeliciteerd!! ;)
Groet Pierre.


PietB

Vandaag vieren modelbaanH0 en Roeling hun verjaardag.



Luc en Roeland van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

Steam.N

Gelukkige verjaardag, Luc en Roeland  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Pierre

Gefeliciteerd allebei ;)
Groet Pierre.


doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

#6088
Gefeliciteerd en maak er een ongelooflijke onvergetelijke dag van ! ;)

Gerolf

Proficiat, Luc en Roeland  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw