Nieuws:

Nu in MSM 269 TEST: Dieselmotorstellen type 630/reeks 40 | NMBS M3-rijtuigen van Treinshop Olaerts | Een CFL trek-duw-trein door Roco | Rivarossi Vossloh DE18 van CFL-Cargo | Kato TGV Sud-Est | Veelzijdige BR23 van de VSM

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Metpetergaathetbeter


PietB

#5401
Vandaag vieren Bruuno en ReyLo zijn verjaardag.




Bruno en Lode van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

Metpetergaathetbeter

Bruno en Lode van harte gefeliciteerd  ;)



Gerolf

Gelukkige verjaardag, Bruno en Lode  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske


Fijne verjaardag gasten

Steam.N

Proficiat, Bruno en Lode  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

PietB

#5407
Vandaag viert Nonkelronnie, railrunner en Jean Fagnes hun verjaardag.



Ruben, Jim en Jean van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

marc goovaerts

Ne gelukkige, alledrie en hou ze warm...

Metpetergaathetbeter

Ruben, Jim en Jean van harte gefeliciteerd ;)

Steam.N

#5410
Gelukkige verjaardag, Ruben, Jim en Jean !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

railrunner

Merci mannen!

Ik bekijk het nogal filosofisch.  Met een jaartje ouder te worden is het weer een jaartje minder dat ik aan modelbouw kan doen, spijtig.  Maar het positieve is: ik ga nog lang  leven...

Gerolf

Alsnog proficiat, Ruben, Jim en Jean  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PietB

Vandaag vieren Pol en yannickvw hun verjaardag.



Pol en Yannick van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.