Nieuws:

Nu in MSM 269 TEST: Dieselmotorstellen type 630/reeks 40 | NMBS M3-rijtuigen van Treinshop Olaerts | Een CFL trek-duw-trein door Roco | Rivarossi Vossloh DE18 van CFL-Cargo | Kato TGV Sud-Est | Veelzijdige BR23 van de VSM

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Gerolf

Wel drie  :)
gelukkige verjaardag aan Jan, Bernard en Jacobus  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Jan, Bernard en Jacobus gefeliciteerd met jullie verjaardag ! ;)

3rail

Gefeliciteerd allemaal, maak er een mooie dag van. :) :)

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

gelukkige verjaardag aan Jan, Bernard en Jacobus, maak er een fijne dag van..

Steam.N

Proficiat, Jan, Bernard en Jacobus !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

DelticPower

Allemaal bedankt voor jullie verjaardagswensen.

Groeten van Jan

PietB

Vandaag vieren trainspottingjr en has-bls hun verjaardag.



Jelle en Henk van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

3rail

Gefeliciteerd allemaal.
Maak er een mooie dag van. :) :) :)

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

loebaske


doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Jelle en Henk van harte gefeliciteerd  ;)

Gerolf

Gelukkige verjaardag, Jelle en Henk  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Proficiat, Jelle en Henk  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }