Nieuws:

Nu in MSM 269 REPORTAGE: On traXS 2026

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Peter

CiteerPeter, zijn er mooiere geschenken dan modelspoor ?

Sommigen zullen het niet geloven, maar er zijn inderdaad mooiere, of even mooie dingen dan modelspoor.
En neen, geen tweede kleinkind.
Maar een gezamelijke reis is een heel goed alternatief
Met vriendelijke groeten
Peter

swarol

Maakt er een 3 daags feest van proficiat  ;D
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

PietB

Vandaag 10 April 2 jarigen rgp en Durango.



Roland en Leon, van harte gefeliciteerd en nog vele jaren in goede gezondheid toegewenst.

grt Piet.

Steam.N

Gelukkige verjaardag, beiden !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Gefeliciteerd mannen!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mivc057

Fijne verjaardag Roland en Durango

Peter

Gelukkige verjaardag Roland en Leon
Met vriendelijke groeten
Peter

rgp

Yo,

Bedankt voor de gelukwensen.

Roland
Ergens tussen Vlaams Brabant, Ardèche en Zuid Frankrijk
NMBS en SNCF Sud Est
H0 en 0

Metpetergaathetbeter

proficiat met jullie verjaardag !

Groeten Peter ;)

Gerolf

Gefeliciteerd, Leon en Roland  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PietB

Vandaag 11 April zlefs 3 jarigen doomslu, lilitrein en bartv



Luc, Bert en Bart heel hartelijk gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

Gerolf

Bart, Bert en vooral Luc: Dikke proficiat !!  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

mark7758

Van Harte Gefeliciteerd. (Ook namens de vrouw.)
En in stijl wat leuke plaatjes met een diesel als kado.














Luc veel plezier. En maak er een mooie dag van.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Durango

Hoi, gister dit draadje gemist. alsnog bedankt voor de felicitaties.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Steam.N

Luc, Bert en Bart : een dikke proficiat gewenst met jullie verjaardag !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }