Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

Belgische werktrein, tremels gezocht

Gestart door PeterBrz, 15 augustus 2010, 18:26:04 PM

Metpetergaathetbeter

Peter,
Ik meen dat ik je al een mogelijks alternatief gegeven heb door je de Railpro-wagons te laten gebruiken!
Groeten Peter

PeterBrz

Oepz [:I]
Khad wel degelijk gezien dat tufken een foto geplaatst had, maar dacht dat het eerst een rode versie was, mijn excuses![:D]

Als het mistral wagons worden, zullen het toch de franse worden denk ik. Belgische zijn nergens meer verkrijgbaar.. hopelijk brengen ze er in de toekomst nog wat uit..

Groeten, Peter

PeterBrz

Liever geen RailPro-wagons, vallen niet zo in de smaak bij mij [:)]

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door PeterBrz

Liever geen RailPro-wagons, vallen niet zo in de smaak bij mij [:)]


Peter, Ik wou met het voorstellen van Franse of Ned.wagons U geenzins in een bepaalde richting duwen.(pushen)
Van mijn kant is het zo dat ik het RailPro wagonnetje wel een symphatiek wagonnetje vind.Ik zou eerder kiezen voor Belg. en Ned.wagons door elkaar zoals ik ze vroeger zag staan of een werktrein met platte wagons en enkele trem.wagons(liefst Belg. wagons, dus zal ik een beetje geduld moeten hebben).Alhoewel in deze hobby geen zekerheden meer zijn.Nu is een zekere wagon niet meer verkrijgbaar,je zoekt een andere oplossing en het jaar erop verschijnen dezelfde wagons die je zocht van dezelfde of een andere fabrikant.
Groeten Peter[;)]
PS ik zag vorige week maandag enkele Bel;Trem.wagons gewoon in een goederentrein(dienst infra met blauw geschilderde aspotten)meerijden.

PeterBrz

Hi Peter,

ik hoorde van Jocadis dat er in de toekomst nog nummervarianten op de markt zullen komen. Dat kan uiteraard nog een hele poos duren, maar het wachten loont soms toch de moeite [:D]


Groeten, Peter

Arbeco

Vorig jaar zomer heb ik enkele Belgische tremels gekocht, zeer fraaie wagens, heb ze toevallig afgelopen week verweerd en beladen. Ook deze modellen hebben blauwe aspotten.
Foto van een verweerde versie zal ik zsm. posten...



Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

PeterBrz

Ben benieuwd naar je verweerde wagon Len [:D]
Wat een prachtig type model is het toch!

Metpetergaathetbeter

ARBECO

Ik dacht(en ik ben daar bijna zeker van)dat alle wagens van dienst INFRA blauwe aspotten hebben. Door het plaatsen van deze foto's zal je nog meer mensen hun geduld op de troef stellen(in ieder geval bij mij toch).
Groeten Peter[;)]