Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * RĂ¼gen kustbaan

Hoofdmenu

Foto uitstapje in augustus?

Gestart door OMC, 22 juli 2010, 01:24:19 AM

OMC

Goedenacht iedereen (goede gewoontes moeten overeind blijven :D), ik zou deze zomer graag nog eens een keertje naar Gemmenich en omstreken willen gaan om de situatie zoals ze nu is eens te bekijken en te pogen enkele mooie cargo's op foto te zetten: Montzen, Nouvelaer, Gemmenich en Reinartzkehl lenen zich daar goed voor.

Nu is mijn vraag of er mensen vanop het forum zin hebben om mee te gaan, dag kan besproken worden evenals het uur van afspraak en vervoersmiddel om daar te geraken. Misschien eerst hier wat idee?n spuien en dan alles in een definiteve vorm gieten.

Wat kan je zien: Traxx, class66 en met wat geluk HLD77/78 en/of G2000. In Montzen kan er misschien nog een 23 of 26 te zien zijn? We zien het dan wel, laat gerust jou opmerking hier achter! Slaapwel ;)
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

trainfreak

Hmmm, ik zie het wel eens zitten om nog eens tot daar te gaan.
Vroeger ging ik meerdere malen per jaar, maar sinds de elektrificatie ben ik nooit meer gegaan.

Als ik ga dan kom ik wel met de auto (vanaf Wetteren).
Onderweg kan ik eventueel iemand meenemen.
De dag maakt niet zoveel uit, maar in het tweede deel van de week is het vaak iets drukker.
Spoorse groeten
Dimitri

PeterBrz

Geen slecht idee!
Nu nog een goede gids vinden [:D]

OMC

Genoeg mensen die de streek kennen [;)] ?n legale plaatsen [:D]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

vanmiegroet

Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

n/a

Hallo ik ben niew hier
Ik zou ook graag meegaan op deze leuke uitstap.
Ik stel voor op vrijdag 13/08 dan geld mijn laatste dag verlof.
wat denken julie er van?

groeten Hans

patatje70

aha..... onze Hans heeft de weg gevonden.... Welkom Hans

mvg Wim

OMC

Vrijdag 13 augustus is voor mij OK, wat vinden de andere ge?nteresseerden ervan?
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

trainfreak

citaat:
Geplaatst door OMC

Vrijdag 13 augustus is voor mij OK, wat vinden de andere ge?nteresseerden ervan?

Voor mij is het ook goed, maar ik kan wel pas de week ervoor definitief zeggen of ik meekan.

Wie gaat er nog mee eigenlijk? En wie weet er enkele goede spotplaatsen zijn?
Spoorse groeten
Dimitri

13erke

Hmmm, vrijdag de 13 wordt moeilijk. Maar ik zou zeggen, amuseer jullie!

OMC

@ 13erke: welke dagen kan jij? Zo horen we iedereen z'n wensen een keer
@ Trainfreak: geen probleem, het is niet de eerste keer dat ik naar ginder ga, plekjes genoeg [;)]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

vanmiegroet

dju , dat gaat niet dan kom ik terug van op kamp
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

C.B.

citaat:
Geplaatst door OMC

Genoeg mensen die de streek kennen [;)] ?n legale plaatsen [:D]



Zolang dit maar veilig gebeurt en vooral NIET vlak aan het spoor gaan staan AUB, want ik heb daar al meermaals "risico's" zien nemen van (ik noem dit geen spotters) om toch maar die foto te willen hebben.
Voor de rest , er zijn daar inderdaad goede foto plekken om treinen te fotograferen in een mooie omgeving , maar je moet er wel even voor wandelen.

Groetjes.
Claudio.

patatje70

geen nood claudio... in onze groep zitten enkel mensen die zich van alle gevaren bewust zijn...houden ze zich niet aan de regels.. dan hebben we liever dat ze alleen gaan de volgende keer....

mvg Wim

OMC

citaat:
Geplaatst door Re460

citaat:
Geplaatst door OMC

Genoeg mensen die de streek kennen [;)] ?n legale plaatsen [:D]



Zolang dit maar veilig gebeurt en vooral NIET vlak aan het spoor gaan staan AUB, want ik heb daar al meermaals "risico's" zien nemen van (ik noem dit geen spotters) om toch maar die foto te willen hebben.
Voor de rest , er zijn daar inderdaad goede foto plekken om treinen te fotograferen in een mooie omgeving , maar je moet er wel even voor wandelen.





Geen zorgen, ik heb in mijn post bewust de woorden "legale plekken" gebruikt omdat ik weet dat er hier machinisten meelezen en zeker niemand angst aan te jagen van "o jee, weer spoorlopers". Deze tijd van het jaar staat alles volop in bloei en is de omgeving daar prachtig, je zou maar gek zijn om dat links te laten liggen!

Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be