Foto uitstapje in augustus?

Gestart door OMC, 22 juli 2010, 01:24:19 AM

C.B.

De meeste TB's (waaronder ik) hebben met het fotograferen zeker geen problemen mee , het zijn echter door die enkele die de "spelregels" aan hun laars lappen , om toch maar zo dicht mogelijk bij het spoor te kunnen staan , dat bij ons de "haren van gaan recht staan" ....
Ik heb het nooit gesnapt dat dit nu mooie foto's kunnen zijn...

In ieder geval ,ik zal er spijtig genoeg op die dag niet voorbijrijden , want ofwel heb ik verlof , zoniet kom ik er anders wel voorbij maar dan met de nacht .... [:D]
Groetjes.
Claudio.

trainfreak

Ik moet afzeggen, sorry mannen.
14 augustus is het stoomtreinfeest op L128, en 15 augustus op L122.
Dus dat wordt weer een zwaar weekend...
Spoorse groeten
Dimitri

OMC

Hmm, veel annulaties jammer genoeg [:(] Toch nog mensen die graag willen en kunnen meegaan op 13/08 of een andere dag in augustus?
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

conducteur

Ik wil wel, en ben vrij die dag, maar 't is erg ver ...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

ERVIN

Op 13/8 zit ik in Itali? , ik ben terug vanaf 19/8 , dus daarna zou het mij wel lukken , maar ga gerust jullie gang h? mannen.[;)]

patatje70

op 13/08 ben ik alweer aan het werk....

OMC

Ik denk dat het beter is om de uitstap op te schuiven naar een latere datum, velen kunnen de 13e niet (tja vrijdag de 13e, wat wil je [:D]) en ik bedenk mezelf ook net dat ik op 14/08 voor een week naar zee vertrek ... Mensen, stel gerust een datum voor!
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

OMC

Een update: datum is nu vastgelegd op vrijdag 27 augustus. Voorlopig zijn we met 2 definitieve en 1 voorlopige toezegging. Laat de afstand je niet afschrikken, de tijd vliegt als je met wat volk op de trein zit! [;)][:)]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

trainfreak

Misschien kom ik dan wel af!
Ik ga wel met de auto, ik kan nog 4 mensen meenemen (vanaf Wetteren - of ergens onderweg oppikken)
Spoorse groeten
Dimitri

OMC

citaat:
Geplaatst door trainfreak

Misschien kom ik dan wel af!
Ik ga wel met de auto, ik kan nog 4 mensen meenemen (vanaf Wetteren - of ergens onderweg oppikken)



Ah dat is goed om te weten, ken je nog mensen die eventueel zin hebben om mee te gaan?
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

trainfreak

citaat:
Geplaatst door OMC

citaat:
Geplaatst door trainfreak

Misschien kom ik dan wel af!
Ik ga wel met de auto, ik kan nog 4 mensen meenemen (vanaf Wetteren - of ergens onderweg oppikken)



Ah dat is goed om te weten, ken je nog mensen die eventueel zin hebben om mee te gaan?

Ik ben het nog wat aan het rondvragen in mijn vriendenkring.

Misschien patatje?
Spoorse groeten
Dimitri

OMC

citaat:
Geplaatst door trainfreak

citaat:
Geplaatst door OMC

citaat:
Geplaatst door trainfreak

Misschien kom ik dan wel af!
Ik ga wel met de auto, ik kan nog 4 mensen meenemen (vanaf Wetteren - of ergens onderweg oppikken)



Ah dat is goed om te weten, ken je nog mensen die eventueel zin hebben om mee te gaan?

Ik ben het nog wat aan het rondvragen in mijn vriendenkring.

Misschien patatje?



Doe maar, Wim wist er al van maar ik weet niet of hij op 27/08 kan.
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be