Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Gekkenwerk zo'n prijs

Gestart door Peter, 22 april 2010, 12:53:21 PM

Johnnytrein

Zoals meestal het geluk is voor rare mensen he[:D]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

mvdr1

Hallo

Ik wil geen polemiek opstarten, maar is zoiets kopen voor 5 Euro eigelijk nog eerlijk tegenover een "nietsvermoedende" en heel zeker "ter goeder trouw" handelende verkoper ?
Slaap je 's nachts dan extra lekker na zo'n "batje" ?

Groetjes

Marc
[:I]
SNCB-SBB fan

Sicco

Jongens kom op, als het te duur is moet men zich schamen, als het te goedkoop is moet men zich schamen.... waarom maakt men zich toch zo druk over wat anderen aan anderen vragen.

Zullen we een ballotagecommissie instellen die elke verkoop aan strenge regels onderwerpt? Of alles gaan verkopen in ??n staatswinkel?

Soms is dit maar ene gek forum. Als er nieuwe Belgische modellen uitkomen is er niemand van de 1000 leden die het de moeite vind daar wat over te zeggen, maar o wee als er iemand een loc te duur/goedkoop aan een ander wegdoet. Wat zit de mens toch raar in elkaar.

Gerolf

7 Euro, h?. Nog geld voor dat ijsje [:D]
Effe serieus: als je een koopje kan doen, moet je dat doen. Arbeco heeft dat geluk gehad, tot spijt van wie het hem benijd. Goed voor Len.
Zijn we jaloers? Allicht. Gunnen we het hem? Natuuuurlijk [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

Dat is ook mijn idee, als de vader nog achter zijn loc aan het zoeken is had hij beter zijn zoon in het oog gehouden, en ja ik ben ook jaloers, maar ook niet afgunstig.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

ERVIN

Ik heb dan wel weer geluk gehad , verleden week maandag een Class 66 gekocht voor maar 200 euro , digitaal m?t sound!! Ik heb wel wat mailverkeer moeten doen met de verkoper , na lang aandringen van mijn kant was hij bereidt om de loc voor die prijs te laten gaan , ik heb er 50 euro mee uitgespaart. goed toch h?.[:I]
Gekocht op de spaanse E-Bay.

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Ik heb dan wel weer geluk gehad , verleden week maandag een Class 66 gekocht voor maar 200 euro , digitaal m?t sound!! Ik heb wel wat mailverkeer moeten doen met de verkoper , na lang aandringen van mijn kant was hij bereidt om de loc voor die prijs te laten gaan , ik heb er 50 euro mee uitgespaart. goed toch h?.[:I]
Gekocht op de spaanse E-Bay.



Snap ik nie. Verkocht is toch verkocht ?
Vraag me af of dat niet tegen het beleid van ebay indruist ?
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

ERVIN

@ToThePoint , bij die loc stond zijn prijs en daaronder " of doe een tegenvoorstel" , ik heb dus een tegenvoorstel gedaan , eerst ging hij er niet mee akkoord , maar dus na wat aandringen is hij toch akkoord gegaan met die 200 euro.[;)]