Gekkenwerk zo'n prijs

Gestart door Peter, 22 april 2010, 12:53:21 PM

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

dgrr57

Ja, en het is niet de schuld van de verkoper : startprijs 1 E

Sicco

Sja, bizar, maar als er twee vechten om ??n ding. Nadeel van de veilingen met een deadline is dat mensen in het heetst van de strijd niet nadenken.

Overigens is er al een topic over ebay gekte en bovendien vraag ik me wel een beetje af waarom toch telkens weer die verontwaardiging over dit soort uitzonderingen. Het gemiddelde nieuwe Belgische model wordt op dit forum volledig genegeerd, maar er gaat geen ebay veiling voorbij zonder commentaar. Laat toch lekker gaan...

Johnnytrein

Tja en wie zegt er dat die verkoper de prijs niet heeft opgedreven.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Sicco

Ja und? Er is toch altijd minstens ??n zot die het laatste bod doet? Nogmaals: waarom moet hier altijd ebay en de verkoper aan de schandpaal worden genageld als er weer een malloot het vier, vijfvoudige van de werkelijke waarde voor iets neerlegt?

Stel je voor dat je je huis verkoopt voor het viervoudige aan iemand, en op een forum over huizen ontstaat er een discussie tussen wildvreemden en niet-belanghebbenden met de conclusie dat de verkoper wel een oplichter zal zijn.... Klinkt het dan w?l ineens te belachelijk?

René

Het is maar net wat de GEK er voor geeft. En als de verkoper de prijs zo ver heeft op weten te drijven liep hij ook nog eens het risico zelf de hoogste bieder te zijn met als gevolg geen verkoop maar wel provisie voor het hoge bod.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

itchy

Oei. Ze zijn nu wel moeilijk te vinden die MU's maar toch... (ik heb een vierde van deze prijs betaald enkele maanden geleden - ??k via ebay!). Dat moet pijn doen aan de portemonnee.
Bovendien heeft LS net nieuwe MU's in New Look livrei aangekondigd (die wellicht beter overeenkomen met de echte dan dit Rivarossi model waarbij als ik het goed heb o.a. de draaistellen niet correct zijn).
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

itchy

Tweedehands diesellokje reeks 60 voor zo'n 2000 euro iemand?
(met dank aan titof691 van ons franstalig zusterforum TMM voor de link)
http://www.traintrade.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=950&category_id=54&option=com_virtuemart&Itemid=71&vmcchk=1&Itemid=71
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

ysbeer

Droevig of om te lachen,20 euro meer dan de nieuw prijs,45 euro meer dan de nieuw prijs
Zijn deze kopers niet goed bij hun hoofd,of kijken ze alleen recht vooruit?
Nogmaals moet je hier om lachen of medelijden mee hebben?
wim

Peter

Dikwijls zijn het helaas kopers die geen flauw benul hebben van prijzen (zie je soms ook op beurzen gebeuren)
Met vriendelijke groeten
Peter

adrievans

citaat:
Geplaatst door Peter

Dikwijls zijn het helaas kopers die geen flauw benul hebben van prijzen (zie je soms ook op beurzen gebeuren)




Kleine moeite om op internet informatie over het model op te zoeken en dan je conclusies te trekken,doe ik zelf ook en bepaal daardoor de prijs die ik wil betalen.
De gekken die teveel betalen,daar lach ik om.[:o)]

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door itchy

Tweedehands diesellokje reeks 60 voor zo'n 2000 euro iemand?
(met dank aan titof691 van ons franstalig zusterforum TMM voor de link)
http://www.traintrade.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=950&category_id=54&option=com_virtuemart&Itemid=71&vmcchk=1&Itemid=71



[?][?][?][?]Ofwel kan ik niet meer lezen ,ofwel heeft men de prijs aangepast maar ik zie 119? staan.En dat is een pak minder dan 2000 ?[;)]

itchy

Aha. dan heeft men inderdaad de prijs aangepast.
citaat:
Geplaatst door Rochevalien

citaat:
Geplaatst door itchy

Tweedehands diesellokje reeks 60 voor zo'n 2000 euro iemand?
(met dank aan titof691 van ons franstalig zusterforum TMM voor de link)
http://www.traintrade.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=950&category_id=54&option=com_virtuemart&Itemid=71&vmcchk=1&Itemid=71



[?][?][?][?]Ofwel kan ik niet meer lezen ,ofwel heeft men de prijs aangepast maar ik zie 119? staan.En dat is een pak minder dan 2000 ?[;)]

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Arbeco

Het kan echter ook anders, afgelopen donderdag was het kinderrommelmarkt bij ons op het dorp, de vrouw wil daar altijd even kijken. Omdat ik een dagje vrij was, ben ik meegegaan, en niet zonder resultaat. Na samen met mijn vrouwtje wat te hebben rondgesnuffeld, kwam ik bij een kraampje (geloof het of niet!!) een Roco 5924 tegen, compleet in de doos. De loc was van zijn vader en mocht op de markt verkocht worden. Aangezien het merendeel in het kraampje "echt" speelgoed was, zat de loc ook in die prijsklasse. Voor 5 euro's mocht ik hem meenemen. Ik heb het ventje nog twee euro extra gegeven, zodat hij na afloop nog om een ijsje kon. Toch wel leuk, zo'n rommelmarkt op je eigen dorp....

Groetjes Len [;)]
Old diesels never die...

Peter

citaat:
De loc was van zijn vader en mocht op de markt verkocht worden.


Die vader is misschien nog achter zijn 59 aan het zoeken[:D]
Met vriendelijke groeten
Peter