Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

reeks 13

Gestart door dikken, 21 november 2004, 23:44:56 PM

tufken

Daarmee overweeg ik nog om onze domicilie naar daar over te brengen [:D][:D][:D]

Ebay Belgi? is in Maart ook met zijn Belgische zetel naar Lux. gegaan en die hadden hier vorig jaar een aangifte van +- 50.000.000 ?

Die hebben nu in Lux. een profijt van 2.500.000 ? t.o.v. in Belgi? odf een kleine 100 miljoen Belgische franken en de Belgische staat speelt 10.000.000 ? kwijt aan BTW want die hebben nu geen BTW meer van hen.

+ de balastingen op de winst +- 28 tot 33 % op hun totale winst

De kleine man mag dit weeral ophoesten

" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

doomslu

Ongetwijfeld is de belastingsdruk hier lager, maar voor de gewone man is het leven toch veel duurder hoor. Denk er maar eens over na ! [;)]

We zijn ondertussen wel aan 't afwijken h?, mannen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

wisselstromer

" Dan is hij hier 11,00 ? goedkoper want de BTW is in Luxemburg maar 15% i.p.v. 21 %"

ik kan voor 11eur niet naar luexmburg rijden hoor

in duitsland kosten sommige loks en wagons ook minder maar als jede verzendingskosten er bij telt kosten ze soms nog meer
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!

****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

thalysken

Ik heb onlangs iets nieuws gevonden op het TMM forum. En wou het eventjes aan jullie tonen...

http://www.trainminiaturemagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=2371

Het gaat over een 1324 die mooi vervuild is. Ook de link die er onder staat is heel mooi. Daar is het volgende te vinden...

http://foudurail.hostonet.org/viewtopic.php?t=10478&sid=7e8a93b62b88acc3673caab3f0517bb5

Wat vinden jullie van zo'n mooie vervuiling?

Met vriendelijke groeten,
Thijs

Anarchy

De eerste is mooi, maar die tweede ... [xx(]

13erke

Die tweede heeft eerder een brand meegemaakt, dan een vervuiling[}:)]

Kedeng Kedeng

Die 2 heeft echt zijn model verkl[xx(][xx(]t,
Als hij nie wist wat er mee te doen had hij die beter aan mij gegeven dan zo te vervuilen [B)].

tufken

Die heeft juist door de riool gereden om ze te kuisen (nieuwe uitvoering)[:D][:D]
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

janjozef

Sorry die eerste is heel mooi, die tweede trekt op niet veel, ik zou die ook zo mooi bevuilen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Tom

Inderdaad, die eerste is net echt, maar die tweede is er over.
Tom

ERVIN

Het zal wel aan mij liggen hoor, maar ik zie alleen de 1324 en dan  een reeks 23,ze zien er voor mij allebei goed verweert uit, vooral de 23 zijn ramen vindt ik mooi gedaan.
Die 13 ziet vuil, maar sla er maar eens een SJ op na, daar staan foto's in van nog veel vuilere 13en, maar nogmaals ik zie maar ??n reeks 13???[:I]
Alleen die trapjes storen mij een beetje, die staan veel te scheef!![xx(]

doomslu

Erwin, de eerste link is naar ons franstalige zuster-forum, met de verweerde 1324.
Op die tweede link zie je inderdaad een 23, die door Ricky mooi vervuild is, maar ook een 1324. Die laatste is toch wel een beetje overdreven zwart. Dat ze soms erg vuil zijn in werkelijkheid daar kan ik inkomen, maar dat vuil ziet er toch niet zo hard uit. Ik denk dat de persoon in kwestie zwart heeft gebruikt. Bruine tinten zouden beter geweest zijn.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Anarchy

Hier die versies die op niet veel trekken Erwin:

ERVIN

AAAHHH wat is dat zeg[xx(]!!!!!
Ja die foto had ik dus niet gezien, wat heeft die gast daar mee uitgestoken, die 13 is goed voor de schroothoop!!
Such a shame.[V][V]

Toch bedankt voor de foto's Anarchy.

5307

wow, meer naar de realiteit toe kan niet [:D]

super vervuild!