Werken met MDF

Gestart door Peter, 13 december 2016, 15:40:16 PM

Steam.N

Citaat van: SirGresley op 08 maart 2017, 09:32:28 AM
Kijk hier eens: http://scalescenes.com/scratchbuilders-yard/

Ik heb hun rijhuisjes, kerk, school en ook de pannen en brikken + nog andere gedownload. Ge betaald en dan krijgt ge van hun een download link naar een pdf file. Eens ge die hebt kunt er zoveel afdrukken als je wilt!

Ik wordt door deze producten minder aangesproken (minder het 3D-gevoel) (persoonlijk, hé  ;) ), maar als Plan-B kunnen ze altijd goed dienen !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

erik de noorman

Ik wordt door deze producten minder aangesproken (minder het 3D-gevoel) (persoonlijk, hé  ;) ), maar als Plan-B kunnen ze altijd goed dienen

Valt wel mee voor achtergrondgebouwen en kunstwerken. Ik gebruik zowel de N schaal als 1/76.

Erik.

SuSke

De mannen van Spoor 0 team hebben een baantje "Achterbosch" waar alleen geprinte gevels op gebruitk worden en het stoort niet als geheel.

20170305_120929 by Frans Peeters, on Flickr

Maar ik hou toch ook van een klein beetje reliëf  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Het resultaat mag zéker gezien worden  8)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }