Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Nieuw

Gestart door eric54, 16 september 2016, 10:59:08 AM

eric54

Ik ben Eric, woon in Amersfoort en ben geboren in 1954.

Vorig jaar ben ik getrouwd en vanuit Maastricht verhuisd. We hebben nu een huis met een grote zolder en de modelspoorbaan van mijn vader is eindelijk eens uitgepakt. Het is het M* drierailsysteem en is vrijwel onbruikbaar. Ik ga dus opnieuw beginnen. De baan wordt ongeveer 4,00 bij 2,50 meter.

Ik kan jullie ervaringen dus goed gebruiken! ;D

Gerolf

Welkom op ons forum, Eric  :)
Goed verkennen voor je opnieuw start - maar dat ben je al aan 't doen door hier te komen  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Welkom Eric, als je vragen vuur die maar af, soms staan hier al antwoorden, is een beetje zoeken..


Steam.N

Welkom hier, Eric !
Veel succes met de opstart  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Catje

Welkom Erik hier op dit forum.
En veel succes bij uw keuze, en de bouw van uw hobby.

De groeten oet mestreech ;)

mvg,Willy

dani

Welkom Erik.    En veel plezier met de hobby.   Vragen kanje hier kwijt, verhalenkan je hier delen,  tegenslagen helpen we hier doorkomen...

groeten
Dani
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

philippe_007

Welkom op het forum

Snobby Crash

Welkom Eric !

Je zal hier veel leren, en misschien leren ook wij iets van jou hè !

Geert

Houdini


3rail

Hallo Eric.

Welkom op het forum, veel kijk en lees plezier.
Volgend weekeind is er Eurospoor in Utrecht, misschien een mogelijkheid om ook inspiratie op te doen. ;)

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

SirGresley

 8) Welkom hier op het forum!
Veel opzoekplezier.
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

dani

Welkom Eric !!
benieuwd wat we gaan te zien krijgen van jouw kant :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

basmans

Hallo Forumleden .

Ik wil mij ook even aan jullie voorstellen (hoop dat ik het op de juiste manier doe ben een digibeet)
Mijn naam is Bas Vrij en woon onder de rook van Nijmegen in Nederland
Een maand geleden heb ik de mooie leeftijd van 64 jaar behaald en ben al rum 40 jaar bezig met modelbouw ooit begonnen met spoor N maar nu al weer dik 35 jaar bezig met HO en wel naar Nederlands voorbeeld en dan tijdperk 2 -3 van 1930 tot en met 1955 .
Dit vind ik een mooie periode om te bouwen en te rijden .
Landschap bouw is iets wat mijn voorkeur heeft en ben dan ook een bewonderaar van het Pendon Museum in Engeland  .
Ben alleen de laatste jaren besmet door mijn Compaan met het tramvirus maar dat kon er nog wel bij .
Bij de afgelopen wedstijd hebben wij ook meegedaan met onze trambaan in schaal S  1:64
Ik hoop dat ik hier bij jullie nog wat dingen kan leren en nieuwe ideeën opdoen
Groet Bas


loebaske


Steam.N

Welkom op ons forum, Bas  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }