Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 149

Gestart door Michael, 17 juni 2015, 18:13:02 PM

doomslu

Voilà zie, ruim op tijd!  ;D

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Herwig

#16
22.03u:   dal- / nachttarief ?

En de eerste paragraaf van het GVM-editoriaal:   het wordt deze week naar 't schijnt, écht wel zomer, of je de nu aangekondigde    +30°C    nu prettig vindt, of eerder absoluut niet .

De eigenlijke MSM-inhoud bekijken we eerstdaags in 't boekje-zelf, zwetend & puffend dan ... .
 

doomslu

 ;D ;D
Neen Herwig, gewoon twee uur nodig gehad om alles aan te maken... pas om 20 uur kunnen beginnen. Ik kom pas om 19 uur thuis van m'n (echte) werk.  ;)

Tja, wat het voorwoord betreft: het weer verandert snel hé.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Herwig

@ Luc,       (eens te meer) dank voor de geleverde prestatie(s).

Steam.N

Citaat van: Herwig op 29 juni 2015, 22:31:23 PM
@ Luc,       (eens te meer) dank voor de geleverde prestatie(s).

+ 1 !!!!!!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

SuSke

Bedankt Luc

ziet er weer een heerlijk zomernummer uit met veel inspiratiebronnen  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michael

Tof nummer, zo te zien, laat maar komen. Luc en alle medewerkers wederom bedankt.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

loebaske

Zat vandaag dubbel en dik in de brievenbus, met veel nieuws, een eerste indruk op het spoor nieuws is dat Roco een groene versie op de markt breng  van reeks 20  ??
persoonlijk had het een andere kleurstelling kunnen zijn met bvb de antenne en radio kabel.....

Metpetergaathetbeter

ook hier arriveerde hij, even gevreesd dat hij er niet zou zijn want gewoonlijk heb ik hem steeds op donderdag, al heeft het al eens iets vroeger dan donderdag geweest!Ziet er leuk uit, bij de banen viel mij op dat er hier en daar(Belg.baan) enkele samenstellingen niet klopten/konden ! ;)

vyncky

Hier ook toegekomen

De redactie verdient en welverdiende vakantie !

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Johnnytrein

Hier ook aangekomen
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

59erke

Antwerpen Oostkaai, prachtige baan en dan nog van een ... Brit , chapeau :P
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Rangeerduivel


doomslu

Citaat van: vyncky op 03 juli 2015, 15:33:31 PM
Hier ook toegekomen

De redactie verdient en welverdiende vakantie !

Yannick
Dank je wel!  ;)
Eigenlijk zijn we al aan 't denken hoe we de 100 bladzijden van nummer 150 gaan vullen!
En welke verrassing we de lezer kunnen aanbieden... het wordt wellicht iets waarbij een paar prijsjes te winnen zijn.  8)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Al zeker met een artikel van Rik over de oude brug van Melle en ergens ligt er nog iets van mij bij Guy over die wisselkasten....
straks kom je niet toe met 100 bladzijden  ;) ;)