Dag forum,
Aangestoken door de artikels in ons favoriete magazine wil ik de sprong wagen en beginnen met zelf mijn wissels te maken en spoorstaven neer te leggen. Spoorstaven heb ik redelijk snel kunnen vinden, maar voor die printplaat (pertinax) zie ik online al gauw het bos door de bomen niet meer. Je hebt epoxy, karton, montageplaat...welke soort is geschikt? In de elektronica zaken in de buurt konden ze me niet verder helpen.
Ik heb ook via de site van hobby ecke de "schnupperverpakung" proberen te bestellen, voor de handige afstandhouders, maar via het online bestelforumulier kan je bij adres alleen Duitsland opgeven. Ik heb enkele dagen terug gemaild (in het Engels), maar voorlopig nog geen antwoord. Nu lijkt me dat men niet alleen in Duitsland bezig is zelf zijn wissels te fabriceren, dus zo iemand me op weg kunnen helpen? Liefst een Nederlandstalig, Engelstalige of Franse site, dan kan ik toch wat meer begrijpen wat ik bestel. In het Duits geraak ik amper verder dan "ich bin ein Berliener", "Ich hab in Belgien ooch viele elfmeters gestopft" en "Du, bist alles, was ich habe". Amerikaanse sites liever niet, ik ken handlaidtrack.com , maar ik wil geen verrassingen met invoertaksen en dergelijke...
Alvast bedankt!