Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

vind-ik-leuk knopje

Gestart door TBCédric, 22 december 2012, 11:27:57 AM

PietB

Hoi Jurgen,
ik voel me absoluut niet aangevallen, in tegendeel zelfs.
Maar ik vind het zo jammer dat er herhaaldelijk gevraagd wordt: "Is dat niet softwarematig op te lossen?"
Even teruglezend zou iedereen kunnen zien dat dat niet verstandig is.
En eigenlijk zouden we blij moeten zijn met wat we nu hebben, een schitterend forum met erg veel mooie mogelijkheden en dat moet je koesteren.
Ik heb zelf veel ervaring met fora waarvan beheerders maar raak modificeerde.
En dan kwam er een update en dan was een veel gehoorde kreet: "Piet kun je even kijken?
"Dan moest alles éérst terug gedraaid worden, om vervolgens de update uit te rollen en dan alle modificaties weer aan te brengen, ik kan je verzekeren dat je daar niet vrolijk van wordt.
En daar wil ik het forum team voor behoeden, want Luc en z'n mannen doen genoeg voor ons toch?

En ik ben geen man van antwoorden die meer vragen oproepen dan dat ze benantwoorden.
Ik zal altijd proberen zo uitgebreid mogelijk te zijn, sorry dat is nu eenmaal mijn aard.
En zo'n kort antwoord is meteen zo snauwerig, daar houd ik zeker niet van.

grt Piet.

Havoc

Ik heb er ook geen problemen mee als dat niet zonder problemen (al dan niet op langere termijn) op te lossen is. Maar zo'n forumsoftware is vaak voorzien van enorm veel opties die al dan niet aangezet kunnen worden. Vermits we zeker niet het enige forum zijn die er gebruik van maken zou het toch best kunnen dat het als optie al voorzien is? Vandaar dat even vragen toch geen kwaad kan?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

De opties voor deze forumsoftware zijn inderdaad erg uitgebreid.
Nog niet zo lang geleden ondervonden dat er enkele "verborgen" vinkjes verkeerd stonden  ;)  :-[

Een optie om "geen img-tags in citaten te gebruiken" lijkt me onwaarschijnlijk, maar ik wil wel eens snuffelen ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Jurgen

Citaat van: bossie op 24 december 2012, 17:00:20 PM
En ik ben geen man van antwoorden die meer vragen oproepen dan dat ze benantwoorden.
Ik zal altijd proberen zo uitgebreid mogelijk te zijn, sorry dat is nu eenmaal mijn aard.
En zo'n kort antwoord is meteen zo snauwerig, daar houd ik zeker niet van.

grt Piet.


Als je het zo bekijkt heb je uiteraard gelijk.
En een snauwerig antwoord, tja, dat is iets relatief op een forum hé. Als ik soms een tekstje schrijf en ik herlees het, dan denk ik ook soms "amai, ben ik nu echt zo bruut". En dan begin ik te herschrijven en nog eens herschrijven, maar hoe ik het dan ook draai of keer, ik vind het zelf soms te snauwerig terwijl dat helemaal niet mijn bedoeling is. Maar dat is nu eenmaal de aard van een forum, je hebt geen gezichtsuitdrukkingen erbij en dat maakt het soms moeilijk om in te schatten of iets al dan niet snauwerig bedoeld is, ook al staan er soms emoticons bij.


Dat de moderatoren hun werk steken in dit forum mag wel gebleken zijn na de overschakeling van het oude naar het nieuwe forum. Omdat we dat soms wel eens vergeten en omdat het vandaag Kerstmis is, een periode van vrede op aard en alles daarbij, vind ik dit het ideale moment om ze eens te bedanken.
Bij deze dus aan de moderatoren: Bedankt! Met een hoofdletter B!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Steam.N

Citaat van: Jurgen op 25 december 2012, 11:40:12 AM
... Bij deze dus aan de moderatoren: Bedankt! Met een hoofdletter B!
Ook van mij een dikke merci  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }