MSM 117

Gestart door argilla, 27 augustus 2012, 09:39:33 AM

Steam.N

Michiel, Paul,

naast mijn Turnhout's station stond blijkbaar een kleine onderhoudsloods, dus waarschijnlijk ook een kolenlaadplaats en een zandvulinstallatie.
Geen idee hoe groot/sober die was ...

Afhankelijk van wat je in je hoofd hebt (hoe modulair voorzie je het eventuele product), zou het mogelijks toepasbaar kunnen zijn binnen mijn project

MSM 117 nog altijd niet doorgenomen, dus nog geen idee waarover we het hebben.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

SirGresley

Het is wel sjiek zo'n decalvel voor stomers maar aan die prijs, da's toch wel overdreven!!  :o
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

Peter

CiteerHet is wel sjiek zo'n decalvel voor stomers maar aan die prijs, da's toch wel overdreven!! 

Het is voor een twee-kleuren vel, formaat A5, inderdaad heel duur, maar gezien de kleine oplage verdedigbaar.
Heb dat van mij ontvangen en het is wel van uitstekende kwaliteit, doch persoonlijk vind ik de cijfers enz. wel wat aan de grote kant. Zeker de stelplaats is volgens mij bijna het dubbele

Nog een tip: probeer niet om het volledig loknummer in één keer op je model te plaatsen, want dit loopt bijna steeds mis, want het ene cijfer verschuift van zodra je het volgende er op zet. Dus na elk cijfer eerst laten drogen vooraleer je het volgende doet
Met vriendelijke groeten
Peter