Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Wolf's Peak

Gestart door René, 09 maart 2012, 23:13:02 PM

doomslu

Nog 4 weken geduld mannen!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

René

Dank mannen. Plezier heb ik er inmiddels zeker al van gehad en ik ga er van uit dat alles ook naar behoren zal werken.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

René

Porter #2 wordt een vaste gast op Wolf's Peak

René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

René

De baan is bijna klaar voor expositie. Er moet nog wel 1 hobbel overwonnen worden. Het ding moet in zijn geheel twee steile trappen af waarbij hij door een nauwe doorgang van 53cm, 2 draaien van 180graden en een draai van 90 graden op minder dan een vierkante meter moet. Met maar weinig plaatsen om het ding vast te pakken moet er een hulpje bij komen.
Een soort van draagbaar.


Hiermee moet het lukken.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Havoc

Dat lijkt me iets dat je eigenlijk beter probeert voor de baan af is.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

Dat probleem ken ik  ;D
Mijn minibaantje staat al enkele weken niet meer op zolder maar op de eerste verdieping. De trap naar het eerste biedt meer ruimte.
Om de fries-met-achtergrond naar beneden te krijgen heb ik de zolderdeur er uit moeten halen. Die zit er nog niet terug in  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

René

Het baantje is nog wel zo gemaakt dat hij door de doorgangen kan. Over de handelbaarheid heb ik wel een beetje nagedacht maar ik wil mij hierdoor ook niet te veel laten beperken. Het gaat uiteindelijk om de baan. Voor andere vraagstukjes komt dan ook wel weer een oplossing.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

conducteur

Mijn baantje staat in de garage dus dat probleem heb ik niet :D
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Kautenbach

... succes met de verplaatsing alvast vna je mooie baan, gekend probleem overigens, testje stressbestendigheid 8) wat een hobby he ;) Guy, Luc en compeanen zouwen et moeten komen halen hahaha ;D ;D ;D

doomslu

Citaat van: Kautenbach op 08 oktober 2012, 21:16:24 PM
... succes met de verplaatsing alvast vna je mooie baan, gekend probleem overigens, testje stressbestendigheid 8) wat een hobby he ;) Guy, Luc en compeanen zouwen et moeten komen halen hahaha ;D ;D ;D
Grapjas!  :o
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

#101
Citaat van: Kautenbach op 08 oktober 2012, 21:16:24 PM
...  Guy, Luc en compeanen zouwen et moeten komen halen hahaha...
Wim, wil je écht dat risico lopen ?  ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Citaat van: Steam.N op 08 oktober 2012, 22:13:53 PM
Citaat van: Kautenbach op 08 oktober 2012, 21:16:24 PM
...  Guy, Luc en compeanen zouwen et moeten komen halen hahaha...]
Wim, wil je écht dat risico lopen ?  ;D ;D ;D
:P
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Frank_N

Citaat van: Gerolf op 08 oktober 2012, 12:48:18 PM
Dat probleem ken ik  ;D
Mijn minibaantje staat al enkele weken niet meer op zolder maar op de eerste verdieping. De trap naar het eerste biedt meer ruimte.
Om de fries-met-achtergrond naar beneden te krijgen heb ik de zolderdeur er uit moeten halen. Die zit er nog niet terug in  ;)

Misschien is die deur nog te recyclen voor je Marche em Bieres, Gerolf  :D
Bespaart een hoop werk het terug te hangen! Is maar een idee he?
Groet van Frank

René

Weer een serie foto's gemaakt met een van de hoofdrolspelers. Dit keer Davenport #4.


De andere foto's staan op: http://wolfscreek.wordpress.com
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl