Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

and speciaal voor ons "Engels" forumlid(althans toch voor een kleine week) a Happy Birthday and lots of trains in the near future ! (ik  kijk eens volgende week voor jou ben in verlof !)

Groeten Peter ;)

Binco

Hello Guys,

Thanks,
It gives a warm feeling to see it all the wishes  :-*
I'm just back of London, and it was amazing! 8)

See you around

PietB

Vandaag verjaart Jan Vlummens
Jan een heel fijne verjaardag en nog vele gezonde jaren.

grt Piet.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Jan,

proficiat met je verjaardag, maak er een ongelooflijke,onvergetelijke, zonnige(helaas koude)dag van !

Groeten Peter ;)

PietB

Vandaag 3 April is joeri (JC2180) jarig.
Van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren.

grt Piet.

Steam.N

Gefeliciteerd, Joeri !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Gefeliciteerd Joeri!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Joeri,

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een onvergetelijke dag van !

Groeten Peter ;)

Huugooke

Niet direct een forumlid, maar ik wil toch even herinneren aan de 150ste geboortedag van Henri Van de Velde, voormalig artistiek adviseur van de Belgische spoorwegen. Hij ontwierp in de dertiger jaren o.a. het interieur van de eerste AM's.

Gerolf

Proficiat, Joeri  :)
(Henri zal het niet meer lezen, vermoed ik)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

conducteur

Ik hoop dat we het allemaal over Henry hebben.. Henri was bij mij weten een schilder...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Huugooke

#599
Citaat van: conducteur op 03 april 2013, 11:25:09 AM
Ik hoop dat we het allemaal over Henry hebben.. Henri was bij mij weten een schilder...
Als 'tdan helemaal juist moet zijn:
Henry Clemens van de Velde.
Kunstschilder, ontwerper, grondlegger van de Art Deco.
Heeft invloed gehad op de vorm van de fameuze "B" en de Type 12