TRAX Het gratis webbased modelbaanontwerppakket

Gestart door Fedor, 26 maart 2014, 12:58:57 PM

Fedor

Beste mede modelspoorliefhebbers,

Al ruim twee jaar bouw ik aan TRAX, een webbased ontwerpprogramma voor modelbanen. Soms gaat het wat sneller dan op andere momenten. De afgelopen tijd lagen de werkzaamheden wat stil van wege andere bezigheden - een verbouwing, twee boeken en het werk. Gelukkig heb ik de laatste tijd weer flink wat vorderingen gemaakt.



Even voor wie TRAX niet kent:
-TRAX is 100% gratis
-TRAX is webbased en werkt in alle moderne browsers op Windows, Mac, Linux en andere platformen
-TRAX biedt naast een intuïtieve editor ook een viewer die je kunt inbouwen in je eigen webpagina om zo op een interactieve manier je modelbaanplan aan bezoekers te tonen
-TRAX ondersteunt al 30 railprogramma's en we voegen met alle plezier jouw favoriete merk toe!
-TRAX is Nederlandstalig
-Deel je baanplan op de TRAX-website met andere bezoekers en vraag hen om advies.
-Deel je baanplan met de Twitter en Facebook button met vrienden

Een volledig overzicht van de features vind je hier: http://traxeditor.com/?page=Features_NL

Ik nodig je van harte uit om eens een kijkje te nemen. Laat me weten wat je er van vindt en ik hoor graag je suggesties voor nieuwe mogelijkheden en verbeteringen. Surf om een kijkje te nemen naar: www.traxeditor.com





Stieven76

Fedor,

Ik heb me daarstraks geregistreerd om eens een kijkje te nemen naar Trax.
Nu heb ik een paar keer mis geweest met de capcha en blijkbaar ben ik dus nu geregistreerd zonder password   ???
Geen idee hoe zo iets mogelijks is, kan je eens checken? Mijn username is Stieven76

knibbelknabbel

Mooi initiatief! :)

Heb me geregistreerd, en zal als ik eens wat meer tijd heb, me er eens mee bezig houden.

Iets wat ik me al afvraag: kan ik alles overzichtelijk opdelen in modules? Die functionaliteit mis ik bij andere programma's en zou een serieus streepje voor betekenen!

janieburton

 

Fedor

@Stieven76: met alle vormen van genoegen... ik stuur je even in een persoonlijk mailtje de details

@KnibbelKnabbel: De bedoeling is inderdaad om modules in te bouwen. De bedoeling is dat die modules per stuk apart kunnen worden bewaard en weer geimporteerd. Maar als je daar nog extra wensen bij hebt, laat het weten dan kijk ik of we dat erin kunnen bouwen.