Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

machinist bij de nmbs

Gestart door wisselstromer, 11 december 2012, 11:16:14 AM

Rikkie

Citaat van: the_gold op 24 december 2012, 10:22:03 AM
Haha ik moest daar gisteren ook even naar kijken.. maar ik wachte geduldig af  ;D
Teveel mannelijke hormonen heeft die dame  ::)

stefan

Die vrouw is inderdaad een mannelijke collega  :D

Hannelore

Ik ben ook machiniste en daarvoor werkte ik 10 jaar als verpleegkundige dus zowel prikjes als locjes zitten in het bloed.

Voorlopig bol ik vanuit Aalst en daar zit er nog een vrouw. En ook Poperinge heeft er 2.
 

ERVIN

Hahaha , nee hoor vrienden , dat is zeker een vrouw , ik kan ze nu niet in close-up laten zien  , maar misschien is deze foto iets duidelijker , het was een vrouw , en nog een schoontje ook... :-*




railman56

en...............geen lift gekregen?
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

ERVIN

Was dat maar waar Marc , ik zou eens heel graag met een Reeks 20 willen meerijden , maar het zal een droom blijven , het is bijna gedaan met die locs hé , en ja naast die dame in kwestie wil ik ook wel eens gaan zitten .  ::)

B-Cargo

ik zie al wie dat vrouwtje is  :)
treinbestuurster van FNND

ERVIN

Hoi Bram , het zal waarschijnlijk een domme vraag zijn , maar waarvoor staan eigenlijk die afkortingen FNND?? :-[

itchy

Citaat van: ERVIN op 05 januari 2013, 11:08:42 AM
Hoi Bram , het zal waarschijnlijk een domme vraag zijn , maar waarvoor staan eigenlijk die afkortingen FNND?? :-[
Ervin, dat is het u niet onbekende stationnetje Antwerpen Noord! Zie http://users.telenet.be/pk/codes.htm
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

ERVIN

Hey Itchy , ja dat wist ik , maar die afkortingen zelf , in ieder geval bedankt voor de link ( staat nu bij mijn favorieten   ;) )

itchy

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

factageklerk

Dat is idd. een goeie website , kende deze al langer. Jammer dat sommige afkortingen  ontbreken of niet meer te achterhalen zijn. Ik denk ook dat deze lijst nog niet volledig is want ik zie dat Morkhoven er niet bijstaat hoewel dit ook een station van lijn 29 was. Dat deze codes nog steeds gebruikt worden is heel handig.

 

C.B.

Citaat van: B-Cargo op 04 januari 2013, 22:25:40 PM
ik zie al wie dat vrouwtje is  :)
treinbestuurster van FNND

Allee ... kennen jullie haar ook al op het Cotoc?  ;D ;)
(trouwens , niets mis mee ze ne .... ik had ze eens meegehad in opleiding naar Aachen West , en ze kon met ne trein rijden . )

Groetjes.
Claudio.

Metpetergaathetbeter

#58
wij toch ook !  ;D Weliswaar ne kleine !
Groeten Peter ;)

ward

Vorige week allesinds een Lokeren een knappe blondinge gezien als treinbestuurster..
Anyway, zaterdag 12 januari naar de infosessie om over te gaan van rangeerbestuurder naar baanbestuurder
samen met de rest van onze klas..  Voordeel met de nieuwe diplomavereisten is dat je niet je jaar 'stage' moet
uitdoen maar direct kunt overgaan, nadeel is dat het dan wel als 'extern' aanzien wordt en je alle testen opnieuw moet gaan doen..

Mvg,
Ward  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--