Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Metpetergaathetbeter

#930
Namens alle forum-leden zou ik graag alle fotografen bedanken die ons steeds weer verrassen met vaak heel mooi en interessant fotomateriaal ! Namens de leden bedankt en blijf a.u.b posten ![:p]

Groeten Peter[;)]

B-Cargo

#931
Wederom prachtige foto's allemaal!!
de 55'ers beginnen er slecht uit te zien!
voor een likje verf is er blijkbaar geen budget meer.. [V]
Mooie foto van die 241, door de mannen van Montzen "la grosse allemande" genoemd [:)]
Ik had enige tijd terug ergens gelezen dat de hele reeks 241 werd afgevoerd.. klopt dat?

OMC

#932
Wat ik ervan weet is dat de 5 stuks van de reeks 241 in M?nchen zouden verblijven. Het waren imposante machines om te zien en horen (en ruiken ook wel :D)
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Valentijn

#933
Deze 5707 op 11 Maart gezien te Aalst bij Amylum.  Kwam een reeks lege of volle ketelwagens ophalen.



Valentijn
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

ERVIN

#934
Mooie foto Valentijn.[;)]

mini-bs

#935
citaat:
Geplaatst door harzfreak

Verleden dinsdag nog wat foto's gaan maken in Schaarbeek (met toestemming).



mooie foto's, leuk ook dat de 55gers nu bij me in de straat wonen - zou ze eens moeten gaan bezoeken - , maar wel jammer van hun duivelse karakter (van die lelijke hoorntjes af te leiden [}:)] )



 

Bruno

#936
Rotterdam Centraal

De 186 240 staat uit te rusten op spoor 17

De 1740 komt met het ?BB Apmz rijtuig aan

Na een kleine rangeerbeweging werd ook het Bmz rijtuig plus de 1850 aangehaakt

Het geheel ging geduwd naar de tuin toe

Niet veel later wordt het hele circus weer uit de tuin tevoorschijn getoverd

Ruim een half uur voor vertrek staat het geheel al gereed, voor het personeel dus nog ruim tijd om een bakkie te doen!
Rotterdam Zuid

CapTrain 186 237 met een autotrein waarin veel Cobelfret wagens beladen met Ford's richting de Kijfhoek, CapTrain schijnt bang te zijn dat de stickers eraf vallen, gezien het briefje achter het cabine raam met daarop ook nog eens het CapTrain logo ;D

De 1740 + 2 ?BB rijtuigen + 1850 onderweg naar Venlo om de overige 5 rijtuigen op te halen

Sneltrein 2228 met de 1707 + 7407 naar Amsterdam passeert Rotterdam Zuid met een vol in bloei staande bloesemboom!
Zwijndrecht

De 189 075-5 van DBSRN met een keteltrein richting de Kijfhoek

DBSRN 6509 + 6520 als Losse Loc Trein in de richting van Dordrecht

Portfeeders 7109 met een geheel lege containertrein naar de Kijfhoek

OMC

#937
Mooie reeks Bruno, leuk om foto's van bij de Noorderburen te zien!
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

OMC

#938
En dit is een filmpje uit augustus 1996, gefilmd op lijn 24 ter hoogte van Vis?. Je hoort en ziet er halverwege het filmpje een treinschakeling 51ers met coils en slabs de helling opkruipen, heerlijk!

http://www.youtube.com/watch?v=Sg4gJYNe8oQ&feature=feedu
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

evan

#939
Vandaag hing ik weer in de mast en deze keer ter hoogte van Wetteren.  
Ik had geen camera bij me[:(]

Veel werktreinen gezien:
-Twee 62/63 (zelfs een groene) met ballast wagens
-Tweemaal een werktrein met fraai gerestaureerde I1 rijtuigen (denk ik) van Infrabel.
-Franse FRET diesel met veel lawaai en lange huifwagons.
En dat nog allemaal in een fraai en heerlijk zonlicht[:p]

Jammer dat ik geen beeldmateriaal heb[;)]

Groeten

Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Poyaud

#940
Die 2x62 rijden morgen (woensdag) ook. Ditmaal met betonnendwls ipv ballastwagens. 6212+6229

trainfreak

#941
citaat:
Geplaatst door Poyaud

Die 2x62 rijden morgen (woensdag) ook. Ditmaal met betonnendwls ipv ballastwagens. 6212+6229

Kan je de uren eens doorsturen of op het forum zetten aub?
Spoorse groeten
Dimitri

Poyaud

#942
De uren zijn onbekend , de ritten worden uitzonderlijk in 'real time' aangevraagd. Tussen 08u30 en 14u.

patatje70

#943
gisteren een superdrukke avond op L50 te Schellebelle..hier volgt een kleine impressie...met mijn exuses voor het tegenlicht.








ERVIN

#944
Mooie foto's Wim , is best wel mooi h? , zo'n containertrein met allemaal dezelfde containers.
En natuurlijk ook die rode Class 66!![:p]