Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

chef garde

#555
Inderdaad, klassiekjes.  De bordeaux welteverstaan.  Die hadden er september vorig jaar al moeten uitgaan.

trainfreak

#556
citaat:
Geplaatst door chef garde

Inderdaad, klassiekjes.  De bordeaux welteverstaan.  Die hadden er september vorig jaar al moeten uitgaan.

Er zullen wel nog enkele anderen ook vervangen worden zeker?
Er worden 305 stellen besteld dacht ik..
Akkoord, er zijn nu wel materieeltekorten, maar met de Desiro gaat er toch veel overschot zijn?
Spoorse groeten
Dimitri

OMC

#557
Klassiekjes zullen vervangen worden en ik dacht dat het aantal 800'en ook opvallend zou verminderen wegens de mindere staat van sommige treinstellen.
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Gerolf

#558
citaat:
Geplaatst door OMC
... en ik dacht dat het aantal 800'en ook opvallend zou verminderen wegens de mindere staat van sommige treinstellen.
Ik heb daarnet nog in een 800'tje gezeten. Zijn er dan met meerdere staat [?] [xx(]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

OMC

#559
citaat:
Geplaatst door Gerolf

citaat:
Geplaatst door OMC
... en ik dacht dat het aantal 800'en ook opvallend zou verminderen wegens de mindere staat van sommige treinstellen.
Ik heb daarnet nog in een 800'tje gezeten. Zijn er dan met meerdere staat [?] [xx(]



Toch wel, de 800'en die laatst nog een nieuwe laag verf kregen en waar de elektronica werd bekeken en aangepast waar nodig. Althans dat heeft men mij toch eens wijsgemaakt, nota bene personeel van een 800 die het net had begeven in station Luchtbal [:)]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Bert Ossevoort

#560
Volgens mij is de 8503 al op de innotrans te berlijn'bericht 26-09-2010
http://treinfototeam.blogspot.com/
en de 8501 mogelijk op de testbaan van siemens?!
was de bedoeling heb ik begrepen.
Bert.

Sicco

#561
Wat een verschrikkelijk rare nummering; vijf cijfers met een 0 als eerste cijfer....

trainfreak

#562
citaat:
Geplaatst door Sicco

Wat een verschrikkelijk rare nummering; vijf cijfers met een 0 als eerste cijfer....

Mja dat wel, maar dat staat voor het bouwjaar he, in de toekomst zullen ze dat misschien vaker doen?
MS08, stel 001 wordt dan 08001.
Spoorse groeten
Dimitri

harzfreak

#563
Vandaag ben ik nog even een kijkje gaan nemen in Kinkempois.















Groetjes Maarten

ERVIN

#564
AAHH mijn hart , kijk die 55ers daar nu toch eens staan!!![:(][xx(]

OMC

#565
Nog niet veel veranderd in NK blijkbaar ... Staat die 5536 zonder batterijkasten er nog? Op 30/05 stond die nog ingesloten tussen een HLR73 en de 6211, de 5537 stoond nog voor de TW maar staat nu blijkbaar op hetzelfde spoor als de (eveneens afgedankte) 5513. 5508 stond ook voor de TW afgesteld maar ...
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

harzfreak

#566
De 5536 heb ik niet echt gezien, maar de 5508 was weer van plaats veranderd en stond nu onder de bezandingsinstallatie.
Groetjes Maarten

Powered By Diesel

#567
In Zeebrugge stond dit weekend een reeks reeks 20 afgesteld. (Nee dit is geen typfout[;)]) Verder vandaag nog even langs de noorderdokken gepasseerd.









running on heavy fuel

harzfreak

#568
Vandaag geen foto maar wel een filmpje ;-)
Veel kijkplezier.
http://www.flickr.com/photos/maartenschoubben/5039862270/
Groetjes Maarten

the_gold

#569
Hoeveel 20's waren dat wel?![:D] Knappe foto's
Zeer leuk filmpje ook!