Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

trainfreak

#450
Vandaag rijdt er historisch materieel naar Walibi.
De uren staan van de extra's kan je zien op Railtime.
(Ga naar Railtime, zoek op station Bierges-Walibi, ga naar het betreffende uur, vanaf 16u zijn er en ga spotten).

Jammergenoeg ben ik dit helemaal vergeten, misschien probeer ik vanmiddag nog eens te gaan kijken maar ik vrees ervoor...
Spoorse groeten
Dimitri

Powered By Diesel

#451
Vandaag nog eens door de Antwerpse haven gecruised. Prachtig weer om wat treinverkeer vast te leggen.











running on heavy fuel

ERVIN

#452
Nice!!![:p]

B-Cargo

#453
geen historisch materieel naar Walibi, wel extra's onder de vorm van M6 met 27 Mux. Verder was het fun in Walibi maar lange wachttijden aan de attracties wegens park volzet! een succes voor deze family day naar aanleiding van 175 jaar spoorwegen.

trainfreak

#454
citaat:
Geplaatst door B-Cargo

geen historisch materieel naar Walibi, wel extra's onder de vorm van M6 met 27 Mux. Verder was het fun in Walibi maar lange wachttijden aan de attracties wegens park volzet! een succes voor deze family day naar aanleiding van 175 jaar spoorwegen.

Ik heb een bericht gelezen dat Walibi 20 000 personen verwachtte en gewone bezoekers hun uitstapje naar een andere dag moesten verleggen...

Ook heb ik later vandaag gehoord dat het historische materieel niet doorging. Ik had op een ander forum gelezen van wel en daarom het bericht hier ook maar geplaatst want het was lang geleden al aangekondigd dat er (een) stoomloc(s) gingen rijden.
Spoorse groeten
Dimitri

OMC

#455
Een stoomloc ... met andere woorden de 29.013 [:D] insiders zullen mij dat met zekerheid kunnen zeggen maar mag die zonder ander tractiematerieel (E-loc of D-loc) de baan op voor allerhande doeleinden? Op Antwerpen-Noord heeft men mij al eens iets anders verteld daarover. Overigens leuk dat er de voorbije dagen allerhande foto's de revue gepasseerd zijn van verschillende mensen, echt tof dat dit initiatief bij velen aanslaat na toch al 9 maanden geboren te zijn!
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

B-Cargo

#456
er zijn toch al ritten geweest waarbij 29.013 alleen voor de tractie instaat (zonder bv achteraan een dieselloc in geval van..), conditieritten bv of zelfs de ritten in mei tussen Schaarbeek en Leuven, hierbij kwam er geen dieselloc in actie.

patatje70

#457
een kleine selectie van afgelopen zaterdag,kort na de middag...de locatie is Gentbrugge....
enjoy






B-Cargo

#458
mooie foto's! Leuk om nog eens een 21 voor een goederentrein te zien! [:)]

harzfreak

#459
We zien hier de passage in Hoeselt van de 6601 van Captrain in zijn nieuwe zwarte livrei met een trein Kaoline naar het papier fabriek "Sappi" in het Oostenrijkse Gratwein-Gratkorn.

Groetjes Maarten

harzfreak

#460
Mooie foto's john vooral die 57 met de tremels is een specialeke.
Groetjes Maarten

harzfreak

#461
Nogwat foto's van vandaag genomen in Glons langs lijn 24.



Groetjes Maarten

ERVIN

#462
Goh , het is hier weer de moeite precies...[:0]

Terwijl ik nog steeds de eerste foto's moet nemen van de Rode Class 66 , hebben mijn collega's reeds de zwarte Class 66 van Captrain op hun gevoelige plaat gezet, ik woon duidelijk in de verkeerde buurt.[:(]

Maar toch bedankt voor de prachtige foto's.[;)]

Stefke

#463
t'is niet fair. Hier passeren juist maar Breaks en Am96'kes.

[:(]
 

OMC

#464
Dat is daar in Glons precies ook een mooi plekje met die plotse bergtop in het landschap Maarten [:)] Tussen de Veurstunnel en het Viaduct van Remersdael zijn ook 2 mooie plekjes, zeker de uitrit van de Veurstunnel (kant Montzen) is een aanrader[;)]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be