Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

trainfreak

#330
Waar zijn de hierbovenstaande foto's gemaakt?
Spoorse groeten
Dimitri

harzfreak

#331
Zoals "OMC" al aanhaalde reden de Mercia Charters vandaag door Belgi?.


Verder ben ik vandaag ook in Schijnpoort en Antwerpen-Noord geweest.


Meer foto's zijn te vinden via volgende link.
http://www.flickr.com/photos/maartenschoubben/sets/72157624522674678/

Veel kijkplezier[:p]
Groetjes Maarten

patatje70

#332
vandaag een dagje Gentbrugge...keiheet maar de moeite waard
hier slechts enkele uit een breed gamma...

speciaal voor de foto deed de machinist even zijn 2 de panto omhoog..hier duidelijk te zien dat hij nog niet volledig uitgeplooid is... dikke duim voor super-machinist...bedankt



zonder woorden



en een mooie combinatie



en wat hangt er vanachter aan??? van een verassing gesproken....



er zijn er nog veel meer...maar ik kan ze er moeilijk allemaal opzetten...

mvg Wim

patatje70

#333
deze is gewoon leuk... de dwerg en de reus..locatie:werkplaats merelbeke..


Mattias

#334
Hallo!

Die graantrein naar Vitry Le Francois met die Veolia 1755 zag ik later ook... Reeds op het Franse net, te Somain. [:D]
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

patatje70

#335
citaat:
Geplaatst door Mattias

Hallo!

Die graantrein naar Vitry Le Francois met die Veolia 1755 zag ik later ook... Reeds op het Franse net, te Somain. [:D]



en had hij nog die raillon op sleep mee???
mvg Wim

ERVIN

#336
Knappe foto's Patatje.[:0][;)]

OMC

#337
citaat:
Geplaatst door Mattias

Hallo!

Die graantrein naar Vitry Le Francois met die Veolia 1755 zag ik later ook... Reeds op het Franse net, te Somain. [:D]



Mattias, jij gaat dat mss met zekerheid weten, rijdt die 1755 nu voor Veolia France of Eurotunnel? Want na opzoekwerk heb ik gezien dat Veolia France deel uitmaakt van Eurotunnel maar van wie is die loc nu in feite??
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Sicco

#338
Die G2000 reed toch helemaal niet met die 6400 achterop, maar achter die met reeks 28??

De 1755 is van Captrain, ex Veolia, als ik me niet vergis

OMC

#339
1755 is niet van Captrain, dachten velen onder ons maar blijkt niet zo te zijn. Zal de link met de nodige uitleg hierover plaatsen de komende dagen.
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Sicco

#340
Het betreft Europorte (inderdaad van Eurotunnel), welke Veolia Cargo Frankrijk heeft overgenomen. Ze zullen echter nog wel op Veolia Benelux (nu Captrain) attest moeten rijden in Belgi? aangezien ze er zelf nog geen hebben lijkt me...

OMC

#341
citaat:
Geplaatst door Sicco

Het betreft Europorte (inderdaad van Eurotunnel), welke Veolia Cargo Frankrijk heeft overgenomen. Ze zullen echter nog wel op Veolia Benelux (nu Captrain) attest moeten rijden in Belgi? aangezien ze er zelf nog geen hebben lijkt me...



Klopt volledig, in Belgi? is dat onder "Veolia-CNL"
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Mattias

#342
Als mijn info klopt, dan zouden alle G2000'en van veolia (zowel die blauwe als die met de grijze pijlen op), rijden voor Europorte...

Of dit daadwerkelijk klopt, weet niemand [:D]
Bedrijven worden overgenomen en verkocht en opgekocht en failliet verklaard aan de lopende band, zodat het voor ons soms moeilijk is voor wie wat is.


Die RN 64/65 zat niet aan de graantrein, maar zo te zien aan de foto's aan die keteltrein...

Mattias
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

OMC

#343
citaat:
Geplaatst door Mattias

Als mijn info klopt, dan zouden alle G2000'en van veolia (zowel die blauwe als die met de grijze pijlen op), rijden voor Europorte...

Of dit daadwerkelijk klopt, weet niemand [:D]
Bedrijven worden overgenomen en verkocht en opgekocht en failliet verklaard aan de lopende band, zodat het voor ons soms moeilijk is voor wie wat is.


Die RN 64/65 zat niet aan de graantrein, maar zo te zien aan de foto's aan die keteltrein...

Mattias



Ja ok, dat was dus hetgeen ik ook dacht [:)] het is in ieder geval een machien uit Frankrijk, voil? [:D]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

factageklerk

#344
Vandaag in de bundel van Leuven zien staan de "Albatros" van Alsano Breda Lelijk het heeft geen naam + het was al ondergespoten met grafitti. Jammer dat ik m'n fototoestel niet bijhad