Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

vanmiegroet

#315
Ik zag iets bijzonder in zele .
Voor een van de enigste keren kwam een 13 langs met een stam I11 rijtuigen!!!.
Ik heb helaas geen foto kunnen trekken
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Lukas

#316
Hoi,

Afgelopen vrijdag(09 Juli) zag ik rond 22u45 bij mijn passage in Diegem de EC 96 "IRIS" voorbijrijden in de richting van Brussel.Jammergenoeg heb ik er geen foto van.

Lukas
LEVE HLR 73,74 EN 82

ERVIN

#317


De PB017 rijdt nu dus onder de " Captrain " vlag , voor diegene die het grootbedrijf niet zo volgen , dit was zijn vroegere werknemer..



Rail4Chem dus , lap , ik heb deze PB017 hier in model voor mijn neus staan met de Rail4Chem schildering er nog op , ik moet dringend werk gaan maken om ergens decals en verf te vinden zodat ik mijne Class 66 kan gaan omschilderen.[:p]

Bedankt John....[;)]

patatje70

#318
hallo, nu we toch bezig zijn....
deze foto is mislukt....ik weet het,maar afgezien van de rookpluim...is dit dak niet beschadigd??? vraagje voor de experts..ik vond het een beetje bizar...
locatie : Drongen (Gent) lijn 50a


OMC

#319
Hallo Wim, machtige foto [:0] lekker effe gas geven voor je neus is altijd fijn!
Ik ben zelf geen expert in de technische kwaliteiten van die loc maar volgens mij is er niks mis met het dak, binnenin kan dat misschien wel een andere zaak zijn als je ziet wat er uit die schouw komt ... Deze loc is overigens de 6607 van Crossrail, te herkennen met de zwarte band aan de onderkant van de kast. Die stond zaterdag op een zijspoor in Montzen met het laatste nieuwe slachtoffer bij Crossrail, de PB20.
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

patatje70

#320
daar was iets mis mee.... die rookte constant zo...terwijl hij geen gas aan het geven was....een beetje verder komen ze Gent binnen dus ze vertragen... deze reed op normale snelheid...ik dacht een rooster te missen of ingedeukt aan de achterkant van dak van loc...
of ferm gebuild....
mvg Wim

hobbyist

#321
had ik even geluk dat ik een foto mocht maken van een vriendelijke bestuurder in de cockpit van de 2843


OMC

#322
Mooi Leon! De cockpit van traxx is - heb ik horen zeggen - een klein luxeparadijs voor een machinist ... Is dat nu zo? [:D] Heb er zelf nog nooit binnen geweest maar ik ben nu toch wel benieuwd of dat effectief zo is?
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

hobbyist

#323
Het is een luxeparadijs. zeer ruim. Ik moest m'n kinderen afahalen aan het staion van hasselt. Had ruim de tijd en nam dus maar de camera mee. zondag's is het vrij rustig maar heb toch enkele locs kunnen vast leggen op video.

PeterBrz

#324
Op het beeldscherm is te zien dat er zelfs een 'achteruitkijk-camera' aanwezig is [:D]

harzfreak

#325
Gisteren avond gebeurde alweer een ontsporing in Genk-goederen, dit was de 3 de in 3 maanden tijd.

foto's => www.flickr.com/maartenschoubben
Groetjes Maarten

OMC

#326
Ik heb nog niets gezien, maar bij deze vraag ik aan jullie allemaal wie er zin heeft om morgen (zaterdag 17-07) de charterrit van Mercia Charters mee met mij en enkele vrienden te gaan vereeuwigen in Antwerpen? Locs van dienst zijn 6041 en een niet nader genoemde loc van de reeks 55, ook in het havengebied gaan deze mannen een rondrit maken en zouden wij graag ook enkele foto's willen maken. Om een richtpunt te geven, volgende plaatsen zouden wij mogelijk aandoen: Deurne, Antwerps Havengebied (lijn 11, op de A12) en Antwerpen-Linkeroever (waar de Kennedytunnel eindigt)

Ge?nteresseerd? Goed! Stuur me een PM en zo spreken we verder af, vergeet niet dat er buiten die rit ook nog goederentreinen te zien zijn [;)]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

13erke

#327
citaat:
Geplaatst door OMC

Ik heb nog niets gezien, maar bij deze vraag ik aan jullie allemaal wie er zin heeft om morgen (zaterdag 17-07) de charterrit van Mercia Charters mee met mij en enkele vrienden te gaan vereeuwigen in Antwerpen? Locs van dienst zijn 6041 en een niet nader genoemde loc van de reeks 55, ook in het havengebied gaan deze mannen een rondrit maken en zouden wij graag ook enkele foto's willen maken. Om een richtpunt te geven, volgende plaatsen zouden wij mogelijk aandoen: Deurne, Antwerps Havengebied (lijn 11, op de A12) en Antwerpen-Linkeroever (waar de Kennedytunnel eindigt)

Ge?nteresseerd? Goed! Stuur me een PM en zo spreken we verder af, vergeet niet dat er buiten die rit ook nog goederentreinen te zien zijn [;)]


Vanavond -enfin vannacht- dien ik een fuif te organiseren dus ik vermoed dat ik niet op tijd uit men bed ga geraken, anders was ik je komen vergezellen.
Moest ik er nog enigsinds deftig voorkomen, ga ik misschien nog eens naar Ollignies op lijn 87 gaan kijken, een trein daar op foto kunnen zetten is een echte kunst.

OMC

#328
citaat:
Geplaatst door 13erke

citaat:
Geplaatst door OMC

Ik heb nog niets gezien, maar bij deze vraag ik aan jullie allemaal wie er zin heeft om morgen (zaterdag 17-07) de charterrit van Mercia Charters mee met mij en enkele vrienden te gaan vereeuwigen in Antwerpen? Locs van dienst zijn 6041 en een niet nader genoemde loc van de reeks 55, ook in het havengebied gaan deze mannen een rondrit maken en zouden wij graag ook enkele foto's willen maken. Om een richtpunt te geven, volgende plaatsen zouden wij mogelijk aandoen: Deurne, Antwerps Havengebied (lijn 11, op de A12) en Antwerpen-Linkeroever (waar de Kennedytunnel eindigt)

Ge?nteresseerd? Goed! Stuur me een PM en zo spreken we verder af, vergeet niet dat er buiten die rit ook nog goederentreinen te zien zijn [;)]


Vanavond -enfin vannacht- dien ik een fuif te organiseren dus ik vermoed dat ik niet op tijd uit men bed ga geraken, anders was ik je komen vergezellen.
Moest ik er nog enigsinds deftig voorkomen, ga ik misschien nog eens naar Ollignies op lijn 87 gaan kijken, een trein daar op foto kunnen zetten is een echte kunst.



Op lijn 87 komt Mercia Charters ook morgen hoor, rond 16u komen ze door Houraing dacht ik. Ze gaan de installaties van Dupuis in Ollignies bekijken

En veel fuifplezier overigens [;)]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Powered By Diesel

#329
Wagen om ruimteprofiel te meten / controleren gekoppeld aan enkele oudgedienden.







running on heavy fuel