Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Powered By Diesel

De FRET-jes zijn volop actief de laatste weken

running on heavy fuel

Binco

Deze 2134 staat klaar voor vertrek in station Sint-Niklaas.
De trein was leeg, dus vermoedelijk reed deze naar de afstelbundel [?]

Een alledaagse foto [:)]

[:)][;)]

vanmiegroet

Is die foto van vandaag?
Zo ja, dan stond ik vlak naast u.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Binco

citaat:
Geplaatst door vanmiegroet

Is die foto van vandaag?
Zo ja, dan stond ik vlak naast u.

Ja die foto is van gisteren.
Er stond nu wel amper volk op dat perron!
Enkel een man van de spoorwegen zelf die duidelijk nog iets moest gaan zeggen tegen de machinist van de ICT die op spoor 3 binnen kwam.
Nadat ik een foto gemaakt had van de 2134 vertrok deze meteen, de trein was leeg. Ik weet dus niet hoe lang die daar al stond.

[:)][;)]

evan

Hoi,

Deze was gisteren op 21 Juli te zien in de Waaslandhaven:

Op touw... een R?beltrein die 30 spoorstaven van elk 300m had geleverd op de nieuwe toekomstige spooraansluiting (Y-Hazop tussen Lijn 211 en lijn 10).  Deze aansluiting zal dienen voor de "Liefkenshoek-verbinding".

Groeten,

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Jurgen

Welke 55 is dat? 5523? Dat nummer is wel h??l slecht leesbaar.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

@Jurgen  ,de 5529.[;)]

evan

citaat:
Geplaatst door ERVIN

@Jurgen  ,de 5529.[;)]

Klopt[:)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

OMC

Hmm, komt me bekend voor ... [:D] Het is de 5529 trouwens Jurgen, nummer is inderdaad niet goed leesbaar meer, om van de rest nog maar te zwijgen! Zij die willen verweren, keus genoeg nu in kleurtjes denk ik zo [:p]

edit: de twee heren voor mij waren op 30 seconden rapper in hun antwoord dan ik.
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

B-Cargo

De 5523 is een gele loc, met ATB [:)] (was wel ooit een 'blauwe' 55'er)
wat zou ik ze nog eens graag in actie zien voor een goederentrein!! [V]
groetjes,

Bruno

Gisteren een uitstapje gemaakt naar Amersfoort en de Amsterdamse havens;
Amersfoort

Stopmachine Unimat 204 van de BAM komt vanaf de Infrasporen om even later te vertrekken in de richting van Hilversum. Rechts zijn diverse slepen RailPro wagens te zien, evenals een aantal terzijde gestelde 6400's van DB Schenker.

De 189 065-6 met lege PON-trein 45765 aan de haak onderweg naar Bad Bentheim.
Amsterdam Houtrakpolder

HUSA Afvaltrein 50012 wordt nadat deze vanuit Haarlem aangekomen is bij de aansluiting Radarweg door de 1042 geduwd naar het basisemplacement van de Houtrakpolder.

Vervolgens gaat HUSA Afvaltrein 50012 getrokken naar het kopspoor langs de Nieuw-Zeelandweg en wordt deze door de G2000 1042, welke op de achtergrond nog net zichtbaar is, geduwd naar zijn bestemming, het Afval Energie Bedrijf.

Nadat de trein binnen stond bij het Afval Energie Bedrijf was de machinist zo vriendelijk de loc nog even buiten de poort te zetten, zodat deze foto genomen kon worden.
Amsterdam Westhaven

Op de Amsterdam Westhavens was het helaas wel erg rustig, desondanks kon de van de zon genietende 1606 van HUSA op de foto gezet worden.

??n van de weinige treinen die wel reedt was de HGK kolentrein 47710 uit M?llen, getrokken door de zwarte class 66 van HGK uit de JT42CWRM serie, de DE675.

Ondanks dat VolkerRail diverse loc's heeft verhuurd, staan hun eigen loc's ook nog gewoon stil. Zo ook de 203-3 "Spike".

Jurgen

Natuurlijk, ik had kunnen weten welke blauwe 55 het was. Even opzoeken en ik zou het gevonden hebben. [:o)]
Maar ondertussen hebben we toch weer een extra foto gekregen. [:D]

In ieder geval bedankt aan de 3 heren. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

evan

citaat:
Geplaatst door Jurgen

In ieder geval bedankt aan de 3 heren. [;)]

Graag gedaan [;)]

PeterVG

Railtraxx timmert al heel wat maanden aan haar spoorweg activiteiten. Tot op heden reden ze met naamloze locs rond. Sinds enkele weken is daar verandering in gekomen. Een G2000 die voorheen voor R4C reed spoort door Belgi? met Railtraxx logos.

Deze opname werd gemaakt aan de inrit van Antwerpen Noord waar de loc afgesteld stond.
De loc draagt het nummer 92 80 1272 405-2 D-CTD.

harzfreak

Verleden zondag (22 juli) was het naar jaarlijkse traditie weer dag van Belgisch Patrimonium bij de de "Chemin de fer ? vapeur des trois vall?es". Hierbij een kleine fotoreportage.

De eerste trein van de dag werd gereden met de 554.11

Daarna was het de beurt aan de 5120

Ook de 6086 reed met een trein samengesteld uit 3 L rijtuigen en 1 K3 rijtuig.

7304 in Nismes

SA01 + SD05 in Dubbeltractie in Nismes

En in Treignes

En als laatste trein van de dag... Was het de beurt aan de 4407.
Groetjes Maarten